Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Synger du høyt hjemme hos deg selv, og blir de irriterte hjemme hos deg for det? Selv elsker jeg å synge. Et sikkert tegn på at jeg er glad er at jeg synger. Barna liker at jeg synger. Mannen min derimot får fnatt av meg, til min store fortvilelse. Jeg føler at jeg ikke kan være meg selv hjemme i mitt eget hus, og at jeg må legge bånd på meg. Da jeg vokste opp ble jeg latterliggjort for syngingen min, og det ble til slutt noe jeg bare gjorde i skjul. Jeg gledet meg til jeg skulle flytte for meg selv og fullt og helt kunne være meg selv. Nå føler jeg at jeg er på vei tilbake dit hvor jeg ikke lengre kan være meg selv og ikke kan synge fritt, og det er utrolig sårt. Føler at jeg lager litt storm i vannglass her, men samtidig er det en 'big deal' for meg. Jeg synger ikke falskt, men jeg har en tendens til å synge de samme strofene om og om igjen. Noen synspunkter? Anonymous poster hash: 44161...d9e
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Jeg synger hver eneste dag, og jeg synger falskt. Gubben synger også, men han husker aldri en eneste sangteksog dikter opp egne tekster til melodiene (til barnas store glede) Ungene synger også. Anonymous poster hash: b6f66...331
skinnfilla Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Vi synger med den stemmen vi ikke har! Alle sammen, helt grusomt til tider, men du verden så moro
Mamma_til_2 Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Synger når jeg vasker, høy musikk og høy falsk stemme ☺ ingen er hjemme da så inn bryr seg ☺
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Bare syng til den store gull medalje det får han bare leve med eller så kan han gå en annen plass jeg synger når jeg er glad å det får min mann bare leve med. Hehe heldigvis så sier han ikke noe med mindre jeg har holdt på i evigheter da
Violeta Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Jeg synger over alt, hjemme, på jobb, i bilen osv Ikke fått noen kommentarer
*Miss Marple* Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Jeg kan faktisk skjønne han hvis du synger de samme strofene igjen og igjen samme hvor fin stemme, og hvor fin sang, blir man fort lei av å høre det samme hele tiden. Men hvis du klarer å variere litt bør han jammen tåle å høre at kona hans er glad, altså! Jeg synger kun for mini, og avogtil til radioen, men da er jeg alene.
<3Barn&Engler<3 Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Synger kun høyt når jeg er alene hjemme.. Synger lavt ellers hjemme, synger ikke ute blant folk, så sant jeg ikke har alkohol i blodet
Nodisc Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Ja, og må bli bedt om å slutte av og til. Mannen blir lei, men bare akkurat der og da. Skjønner deg godt, for det var en av de tingene jeg tenkte på når vi flyttet fra hus til mer sentralt (for å si det sånn). Det kommer så automatisk og føler også at det liksom er en del av meg
Himmel og hav Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 Du får google litt slik at du lærer deg de sangene du bare kan litt av, da. Jeg synger mye hjemme, og borte for den saks skyld, men jeg skjønner at man kan bli smårar av at andre går og gnåler på de samme to strofene. Det kan også være greit å passe på når man synger. Stoppe om han prøver å få med seg noe på TV eller snakker i telefonen. Om du tar hensyn når du synger, så burde han fint tåle at du gjør det.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #11 Skrevet 29. mars 2015 Ja jeg synger til stadighet. Og mannen rister på hodet. Men jeg skjønner han jo godt når det er samme strofene hele tiden. Man blir jo lei. Jeg ble også litt sliten i hodet da minsten gaulet på alle fugler i noen uker. Anonymous poster hash: 1c07f...c07
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2015 #12 Skrevet 29. mars 2015 Synger høyt og spiller piano samtidig, til og med! Og mannen er kjempefornøyd. Han kommer med kaffe til meg og sier jeg skal sette meg ved pianoet mens han lager middag, så har han noe å høre på i mellomtiden. Å synge er å uttrykke seg. Ikke gi deg, HI!
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2015 #13 Skrevet 29. mars 2015 (Og jeg er en ubrukelig pianist - men jeg synger bra, altså.)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #14 Skrevet 29. mars 2015 Nei, men mannen gjør det!!😂😂 Han har en helt normal sangstemme, men ELSKER å synge høyt!! Ikke bare i dusjen altså, men mens han rydder, lager mat osv. Moren hans sier at det er et trivselstegn når han går rundt og synger sånn, så da får han bare ljome i!😉 Kan være bittelitt irriterende når han midt på sommeren plutselig bestemmer seg for å synge " O'Helga Natt" da...😂😂 Anonymous poster hash: 9221a...75b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #15 Skrevet 29. mars 2015 Synger du høyt hjemme hos deg selv, og blir de irriterte hjemme hos deg for det? Selv elsker jeg å synge. Et sikkert tegn på at jeg er glad er at jeg synger. Barna liker at jeg synger. Mannen min derimot får fnatt av meg, til min store fortvilelse. Jeg føler at jeg ikke kan være meg selv hjemme i mitt eget hus, og at jeg må legge bånd på meg. Da jeg vokste opp ble jeg latterliggjort for syngingen min, og det ble til slutt noe jeg bare gjorde i skjul. Jeg gledet meg til jeg skulle flytte for meg selv og fullt og helt kunne være meg selv. Nå føler jeg at jeg er på vei tilbake dit hvor jeg ikke lengre kan være meg selv og ikke kan synge fritt, og det er utrolig sårt. Føler at jeg lager litt storm i vannglass her, men samtidig er det en 'big deal' for meg. Jeg synger ikke falskt, men jeg har en tendens til å synge de samme strofene om og om igjen. Noen synspunkter? Anonymous poster hash: 44161...d9e For en kjip mann du har 😕 vi synger masse sammen hele gjengen. Var litt kleint for mannen i begynnelsen, men barna synes det er så kos og gøy å synge sammen, så han mykna fort opp. Anonymous poster hash: 65da5...7b4
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #16 Skrevet 29. mars 2015 Jeg synger hver eneste dag, og jeg synger falskt. Gubben synger også, men han husker aldri en eneste sangteksog dikter opp egne tekster til melodiene (til barnas store glede) Ungene synger også. Anonymous poster hash: b6f66...331 Ha ha, det gjør min mann også 😂 Anonymous poster hash: 65da5...7b4
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #17 Skrevet 29. mars 2015 Hadde du ruslet rundt og sunget samme strofen om og om igjen hadde jeg vurdert å kvele deg. Det kalles støyforurensing. Anonymous poster hash: 077bf...768
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #18 Skrevet 29. mars 2015 Vi synger med den stemmen vi ikke har! Alle sammen, helt grusomt til tider, men du verden så moro Hahaha! Her og Anonymous poster hash: be11f...15a
Mumua Skrevet 29. mars 2015 #19 Skrevet 29. mars 2015 Synger mye og ofte! Og det er lite pent å høre på for det meste. I bilen synger jeg med veldig innlevelse i tillegg så har fått mange blikk Det gjør jo underverker for humøret
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #20 Skrevet 29. mars 2015 Jeg synger ikke så mye, men jeg nynner endel - samme om og om igjen. Mannen har aldri reagert på det, han bidrar til og med fra tid til annen, med egen sang eller han synger samme som jeg. Jeg mener du skal få lov til å synge som du vil, men at det også går an å ta hensyn om han f.eks prøver å få med seg noe på tv eller radio, eller snakker i tlf etc... Anonymous poster hash: 8c5c4...805
junimamma81 Skrevet 29. mars 2015 #21 Skrevet 29. mars 2015 Synger hver dag:-) både sammen med minsten og alene. Har jeg musikk på ørene når jeg jobber hjemme så synger jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #22 Skrevet 29. mars 2015 Synger nesten hver eneste dag. Samboer synes jeg er flink og ungene har arvet min glede for å synge. Glemmer meg av og til på jobb etc og har blitt småflau flere ganger🙊 Anonymous poster hash: 934b2...ab9
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #23 Skrevet 29. mars 2015 Synger hvor som helst. Hjemme, i bilen, på jobb, til reklamen på kino ...haha..jeg kan til og med ta meg selv i å synge når jeg går alene midt i byen! :-P Ingen blir irriterte. Men hender eldstemann blir flau over meg hvis det er andre til stede.. ;-) Anonymous poster hash: e7d8c...f9a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #24 Skrevet 29. mars 2015 synger for baby i magen eller mens jeg lager mat, mannen bryr seg ikke om det. han vet jeg liker å synge & at jeg har tatt sang timer i mange år som barn/ungdom. han blir derimot litt små sprø når jeg prøver å lære en ny sang & synger samme om å om å om igjen men det skjønner jeg jo.. Anonymous poster hash: c0022...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå