Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Jeg blir mamma for første gang og har kvittet meg med to søplesekker med klær foreløpig. Hadde en del klær jeg anser for å være lite "mammavennlige", les: upassende, kort, barnslig. Har blitt 26 og visse ting var det på tide jeg fikk kastet som justinbiebergenser, korte skjørt jeg er for stor for osv. Nå har jeg kun ordentlige klær jeg syns passer for en mamma, men jeg trenger flere! Første og fremst gravid og mammaklær, men også fine skjorter/kjoler/topper. Kan noen gi tips om nettbutikker med mye fint og ikke altfor dyrt?! Anonymous poster hash: 3d7f4...0a8
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Jeg handler en del på asos.com Holder du deg under 350 kr, så slipper du toll og moms. Så bestiller jeg flere varer, så bestiller jeg det i flere pakker. Det er gratis porto da du kommer litt over 200 kr. De har veldig mye salgsvarer man kan gjøre et kupp på og. Og de har mammaklær. Anonymous poster hash: 456af...707
ielj Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 newlook.com, asos.com, dorothyperkins.com Ofte mye salg og tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå