Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Min datter på 4 år ønsker seg veldig hull i ørene da mange andre på gruppa har det. Har alltid sagt at hun skal få det til skolestart. Men begynner å gi litt etter nå.... Noen med erfaringer ved å ta ved 4 års alderen? Anonymous poster hash: 9f4f0...2ae
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Det som kan bli ett problem er hvis hun plukker seg mye til øret når hullet er det. Hvis hun får skit der vil det jo komme infeksjon Anonymous poster hash: e984c...094
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Min eldste maste også fra 4-års alderen, men hun fikk ikke før til 17.mai året hun skulle begynne på skolen. Jeg er glad hun var såpass stor, for det ble verk og det var noe herk med rensing og styr. Hun ville jo ikke at jeg skulle røre det fordi det var vondt. Tok sikkert et år før det var skikkelig grodd. Lillesøster har også mast siden 3-4 års alderen, men har akseptert at hun må vente til 17.mai før hun begynner på skolen. Anonymous poster hash: d16fb...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå