Gå til innhold

Hvis du kunne reversert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. en ting fra fortiden din. Hva ville det ha vært?

Anonymous poster hash: 64ad7...c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje utdanningen min? Jeg er lærer og elsker å jobbe i klasserommet med elevene, men alle de andre yrkesoppgavene forbundet med yrket er utmattende og veldig energikonsumerende...

Anonymous poster hash: f654a...68a

Skrevet

Utdanning

Anonymous poster hash: d64bc...bc8

Skrevet

Utdannelsen. Studerte sosiologi. Ville heller blitt grunnskolelærer.

Anonymous poster hash: 58733...34a

Skrevet

Reversert antall sexpartnere

Anonymous poster hash: 28425...116

Skrevet

Latt være å gå tilbake til dårlige ekskjærester.

Men lærte kanskje noe underveis uansett?

Skrevet

Mange forhold som ikke var bra for meg. "Sympatiforhold" med folk jeg syntes synd på. Bli gravid med en som ikke var rett for meg.

Anonymous poster hash: 25468...0f8

Skrevet

Antall sexpartnere, at jeg traff en mann på nettet som lurte meg og endre med å voldta meg (var 25 år eldre enn meg) og utdanningen min.

Anonymous poster hash: 5f324...0ba

Anonymous poster hash: 5f324...0ba
Skrevet

Jeg ville reversert alle de årene eg kastet bort på en idiot av en mann, men tenker samtidig at det var en verdifull erfaring, for jeg kommer aldri til å bli sammen med en slik type igjen. Kunne sagt at jeg angret på at jeg "valgte" han som far til mine barn, men da hadde jeg ikke hatt de barna jeg er så ufattelig takknemlig for. Kunne sagt at jeg skulle ønske jeg hadde fortsatt utdannelsen jeg satte på vent da jeg fikk barn, men da hadde jeg mistet den verdifulle tiden som hjemmeværende med barna som jeg aldri kunne fått oppleve igjen. Vi kan angre på mye, særlig det som er vondt å tenke på, men vi er, og har alle blitt formet av alle opplevelser oppigjennom livet. Det er sånn jeg har blitt meg. (Dessverre?)

Anonymous poster hash: 2e127...dd0

Skrevet

Utdannelsen

Anonymous poster hash: e1d8b...f6d

Skrevet

Utdanningen min.

Men jeg er fristet til å svare "valg av barnas far", men da ville jeg jo ikke hatt barna mine ;)

Anonymous poster hash: 3871c...4ce

Skrevet

Fått andre foreldre.

Anonymous poster hash: ccbf9...b22
Skrevet

Skulle ha sagt ja til å møte min store kjærlighet da han ville møte meg igjen istedet for nei fordi jeg savnet han sånn og var redd for å bryte sammen. Da hadde vi kanskje funnet tilbake til hverandre og han ville aldri dødd i ulykken rett etterpå. Har savnet han inderlig hver eneste dag de 8 årene som har gått siden han døde og det føles ikke ut som om det noen gang går over. Ingen tvil om at han var min ene, store kjærlighet. 

Anonymous poster hash: 261b3...951
Skrevet

Jeg ville valgt en mann med bedre helse og som passet bedre i lag med meg.

Anonymous poster hash: 0e8d4...faf
Skrevet

Jeg ville rømt hjemmefra

Anonymous poster hash: 2f5dc...d38
Skrevet

Ville valgt en mann som ikke har barn fra før. Det går bra nå, etter 8 år, men det var veldig vanskelig for meg i starten. Og det tok lang tid før jeg var komfortabel i rollen som stemor.

Anonymous poster hash: 3b365...8e1

Skrevet

Da ville jeg valgt bort forholdet jeg hadde til en gift mann i min grønne ungdom. Eller valgt bort hans ektefelle, jeg har aldri klart å glemme mannen, nemlig.

Anonymous poster hash: 6ddea...96c

Skrevet

Jeg skulle aldri satt foten innefor døren til hun hvis far misbrukte meg seksuelt. Da hadde jeg vært frisk og i jobb nå med det livet jeg faktisk drømmer om å ha men ikke vil få.

Anonymous poster hash: ecfe2...21f
Skrevet

Ikke gått inn i forholdet til eksen. Altså en annen enn det som er faren til barnet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...