Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Om mannen ikke kommer hjem før morraskvisten når han er ute. Dette har skjedd nesten hver gang. I tillegg er han ute en gang hver helg. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: a5433...195
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Jeg hadde blitt fprbanna og gitt han et valg. Bo på hybel og fortsette sånn, eller vokse opp! Anonymous poster hash: 163c4...053
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Barn sammen? Alder? Anonymous poster hash: 48a4a...93a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Ville gitt ham valget om familien eller fest Anonymous poster hash: 978ff...6ca
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Sende han til Tryvann med resten av russen. Hadde ikke giddet å ha en sånn mann. Anonymous poster hash: 4846f...e34
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Jeg var samboer med en slik mann, i år blir han 50 og holder fremdeles på på samme måten. Det var ikke verdt å ha en grinete mann som ikke fikk dra ut på fest hver helg. Innimellom er det greit, men ikke hver forbannet gang det var alkohol i bildet. Jeg skjønner faktisk ikke greien med at det må drikkes alkohol hver gang det er sol eller fotballkamp... Anonymous poster hash: f279f...680
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Enten hadde han måtte roe ned betydelig, en helg i ny og ne (og da en kveld) eller så fikk han gjenoppta ungkarslivet, om han synes alkohol er så mye viktigere enn familien. Anonymous poster hash: f3835...d4e
Gjest ronja røverdatter Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Han hadde ikke vært mannen min lenge, for å si det sånn. Dette vet jeg at jeg ikke hadde kunnet leve med. Jeg vil ha en mann ikke en guttunge som ikke har kommet seg ut av helgefylla ennå. Hva du skal gjøre, kan bare du vite. Noen klarer å leve med det, jeg verken kan eller vil.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 Har kasta han ut nå. Har vært slik fra dag 1. Jeg har godtatt at han er ut en dag hver helg, men blitt enige om at han skal være hjemme før barna våkner. Dette har han holdt ett par ganger i det siste, men dette var dråpen. Vi har hatt ett meget tøfft samboerskap. Sikkert like så greit at det blir slik. Men det er ganske tøfft. Og han tror dette er bate pga at han ikke kom hjem før 8 i morrest. Jeg prøver og forklare at dette henger sammen med all dritten oppgjennom. Han prøver å prate meg rundt slik at jeg er den som høres ut som en idiot:( Anonymous poster hash: a5433...195
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #11 Skrevet 29. mars 2015 Har kasta han ut nå. Har vært slik fra dag 1. Jeg har godtatt at han er ut en dag hver helg, men blitt enige om at han skal være hjemme før barna våkner. Dette har han holdt ett par ganger i det siste, men dette var dråpen. Vi har hatt ett meget tøfft samboerskap. Sikkert like så greit at det blir slik. Men det er ganske tøfft. Og han tror dette er bate pga at han ikke kom hjem før 8 i morrest. Jeg prøver og forklare at dette henger sammen med all dritten oppgjennom. Han prøver å prate meg rundt slik at jeg er den som høres ut som en idiot:( Anonymous poster hash: a5433...195 Selvfølgelig gjør han det, men det skal du ikke høre på. Han prøver å få dritten over på deg, når det er han som er skyld i problemene selv. Nyt det nye livet ditt som singel Anonymous poster hash: cc5a6...423
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #12 Skrevet 29. mars 2015 takk for fint svar! håper jeg blir den sprudlende og glade personen jeg en gang var når jeg nå fremover slipper disse guttunge faktene. han har slitt meg ut psykisk for ett år tilbake i tid, men gjennom behandling har han lært seg og ikke være den syke personen han en gang var. Men kjenner at jeg er bitter etter alle de år med slit. håper bare ikke jeg en dag angrer! Hi Anonymous poster hash: a5433...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå