Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Hva var ditt utgangspunkt og hvor mye gikk du ned, over hvor lang tid? Har lest meg opp og i morgen SKAL jeg begynne Anonymous poster hash: ce6a1...ba6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Hva går denne ut på? Tror ikke jeg har hørt om den?! Anonymous poster hash: 63564...160
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Du må være forsiktig med denne dietten, det er en ekstremdiett og du bør ikke gå på den lenge, I tilegg bør du følge retningslinjene pinlig nøye. Jeg gikk på den for noen år siden, gikk ned 8 kg på noen uker, men ble fullstendig zombie, altså jeg hadde ingen energi å gå på. Jeg ble også så matlei at jeg til slutt ikke orket å spise noe. Anonymous poster hash: 7f0cd...fca
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Jeg har brukt dietten med fantastiske resultater på kort tid. Var hardcore på dietten i 2 uker og gikk ned 5 kilo. Gikk fra 74 til 69. Føles hardcore ja, men så er den over ganske raskt når man har oppnådd resultatet. Anonymous poster hash: 9adc4...3b7
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Jeg har brukt dietten med fantastiske resultater på kort tid. Var hardcore på dietten i 2 uker og gikk ned 5 kilo. Gikk fra 74 til 69. Føles hardcore ja, men så er den over ganske raskt når man har oppnådd resultatet. Anonymous poster hash: 9adc4...3b7 Hvordan har resultatet holdt seg da? Anonymous poster hash: 26230...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå