Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Var det forskjellig når dere fikk de første symptomene? Forrige gang fikk jeg ømme bryster en uke før forventet mens. Jeg var i tillegg trøtt og følte meg veldig gravid før jeg testet. Nå har jeg ikke fått mensen, men har ingen gravidsymptomer i det hele tatt. Har hatt samme irritable humør som ved mensen og bittelitt menssnerter tidlig denne uka, men det gikk over og ingen blødning i sikte.. Er på påskeferie då får ikke kjøpt test før om en uke... Anonymous poster hash: 4993e...a5b
Meg og alle gutta Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Med første fikk jeg hovne og ekstremt ømme pupper en uke før jeg ventet mens, mensmurringer fra IKM, og uggen/småkvalm og utrolig trøtt fra uke 6/7. Hodepine fra uke 11/12. Da Ga trøtthet, ømme pupper og kvalmen seg. Så merket kun hodepine. Med nr 2 fikk jeg ømme pupper rundt ikm, ellers veldig likt som med nr 1, litt mindre mensmurringer. Denne gangen merket jeg ingenting før I uke 6/7. Da ble brystene ømme og det varte til uke 9. Kvalm fra uke 7/8 som Ga seg I uke 10. Ingen mensmurringer denne gangen. Alle symptomene Ga seg rundt uke 9/10. Fått hodepine siste uka og er I uke 16 nå. Mindre trøtthet denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Førstemann (gutt): "følte" at noe var rart i kroppen nesten med en gang. KJEMPEØMME pupper før mensen skulle kommet. Mensmurringer. Kvalm fra uke 9-12. Kastet kun opp et par ganger Andremann (gutt): Ingen symptomer i det hele tatt. Uggen fra uke 6-12 - kastet ofte opp lunsjen. Tredjemann (jente): Litt ømme pupper og murringer. Så kom kviser. Uggen fra uke 6-12. Kastet opp 1 gang tror jeg. Anonymous poster hash: cb42f...4b4
mamma_bergen Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Vært gravid 3 ganger og alle tre gangene kom symptomene tidlig med ømme pupper,mye tissing, og muligens litt hormonell
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 1.gang: ømme pupper ved ikm, negativ test til uke 6.. 2.gang: ingen symptomer før kvalmen satte inn i uke 7 3: gang: ingen symptomer bortsett fra at migrenen som alltid kommer noen dager før mens aldri kom.. I siste svangerskap fikk jeg også ekstrem luktesans tidlig, helt for jævlig, luktet rotten mus i veggen et sted i huset og ingen andre kunne lukte det:) Anonymous poster hash: 0842d...b1c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Har de ikke matbutikker der du er på ferie? De selger rsfu sine tester i alle matbutikker og noen bensinstasjoner. Anonymous poster hash: dac27...f14
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Med min første var det eneste bevisste symptomet at jeg ikke fikk mensen. Jeg hadde i tilegg murringer men det trodde jeg var fordi jeg kom til å få mensen (visste ikke på den tiden at murringer forekommer i graviditet). Denne gangen hadde jeg masse symptomer før positiv test.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Takk for svar. Føler det er så unødvendig å teste, siden magefølelsen sier "ikke gravid", men skal gjøre det om 2-3 dager hvis mensen fortsatt ikke er kommet. Tenker at om jeg er gravid så må noe være galt siden jeg ikke kjenner det. Anonymous poster hash: 4993e...a5b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Jeg følte på meg at jeg var gravid alle tre gangen før jeg faktisk fikk bekreftet graviditetene. Klarer ikke helt å forklare følelsen, men følte på meg at noe ikke helt "stemte"😉 Jeg fant ut av graviditetene da jeg var 4+6, 4+4 og 3+6, så ganske tidlig alle gangene. En av tingene jeg merket var at jeg f.eks ikke ville drikke alkohol og at jeg var så utrolig tørst på vann. Her snakker vi ikke vanlig tørst, men nærmest som om jeg var fullstendig uttørket og trengte litervis med vann for å slukke tørsten. Etter noen dager merket jeg litt ømhet i brystene og en følelse av å være oppblåst i magen. Anonymous poster hash: 81611...59c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 Første: ble kvalm etter ca 4 uker, var så dårlig at jeg ikke klarte å gjøre noe som helst. Det endte i en abort i uke 12. 2.: hadde ømme pupper, men ingen kvalme før i uke 12, kvalmen kom Og gikk frem til fødselen Anonymous poster hash: 0d228...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå