Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Vi har ingen planer og ikke særlig god råd. Vanligvis er ikke det noe problem, vi koser oss gjerne hjemme. Men np er stemningen dårlig oga diverse ting. Jeg har lyst å bruke påsken på noe hyggelig. Men hver dag våkner jeg opp til denne elefanten i rommet som vi ikke finner noen løsning på. Han kan ikke cære med på turer i skog og mark, da han kun vil ha hunden løs, og da kan vi ikke gå der folk ferdes. Jeg synes det er så ensomt å tris og bare gå på forlatte steder. Ergo blir det til at vi går hver vår vei. Uansett. Påsken tegner til å bli kjedelig og trist i år. Hvordan kan jeg unngå det ? Hva gjør dere som er feks enslige i påsken, og ikke har noen planer? Anonymous poster hash: 64ca8...f6d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Det beste hadde jo vært å bruke påsken til å ordne opp mellom dere. Mannen er offshore i påsken så jeg er alene med ungene. Her er det meldt regn frem til torsdag og regner med det blir regn her hele påsken(Bergen ☔️) men vi kommer til å gå litt på tur, leke på lekeplassen, ta en tur på fløyen hvis været ikke er altfor dårlig, ha filmkveld hjemme med popcorn og brus, male påskeegg, tegne, perle, mate endene, leke med nabobarna, være med min søster og barna og mannen hennes, gå i skogen og ta med pølser på termos, også skal vi ha en dag hvor vi skal rydde. Gå igjennom leker og klær og gi det vekk. Bake boller, muffins, lage vafler, la barna få med å lage deilige middager, lete etter påskeegg og spiser snop 😊 Anonymous poster hash: bad98...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå