Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Er det noen her som har gått på treider fagskole? Var det lett å få seg jobb etterpå? Tenker på studiene, lønnsmedarbeider eller sekretær Anonymous poster hash: cd594...e27
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Ja, gikk da det het utdanningshuset for 7 år siden. Gikk medisinsk sekretær og fikk jobb med en gang. Var 6mnd i vikariat og så fikk jeg fast stilling. Jobber på sykehus i Oslo. Anonymous poster hash: d853a...b32
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: cd594...e27
Semy Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Jeg skal ta lønnsmedarbeider-kurset på treider nå til høsten:) Har hørt det er veldig bra! Hva bestemte du deg for?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Jeg snakket med Manpower ang utdanningen her til regnskapsmedarbeider/konsulent. Hun på Manpower fortalte at dersom man kun har en ettårig skole fra treider, uten annen kompetanse eller erfaring fra område (F.eks en som blir omskolert), så er det svært vanskelig å få jobb i etterkant. Manpower formidler mange til det virket jeg lurte på, så føler de er mer pålitelige enn treider. Her blir hvertfall skolen valgt bort Pga dette.. Anonymous poster hash: 39d2d...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå