Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Jeg elsker potetgull. Kunne spist det hver dag til frokost, middag og kvelds. Faborittene er kims salt/pepper og kims paprika. Sukk. Det er jo ikke noe å bli slank av 😣 Anonymous poster hash: 2670c...ae8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Jeg er også veldig glad i potetgull. Jeg har oppdaget at når jeg får i meg nok salt i løpet av dagen så forsvinner lysten på potetgull nesten helt. Så hos meg er det tydelig at kroppen "får lyst på" potetgull når den egentlig trenger salt. Det at det kuttes salt i alt og man blir rådet å spise mindre salt er et råd som ikke passer for alle! Det har i altfor mange år blitt hevdet at salt er en av hovedårsakene til høyt blodtrykk, men det stemmer ikke. Det er sukker og raske karbohydrater som er hovedsynder. Og med tanke på raske karbohydrater så vil jo potetgull komme dårlig ut :/ ...i tillegg til at det selvfølgelig ikke gjør bra for kroppen ellers og vekt. Når jeg har litt ekstra salt på all maten jeg spiser så slipper jeg potetgullsuget - prøv det Anonymous poster hash: 7404c...638
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Kan salt hjelpe altså? Jeg sjesker også på det salte😊 sjokolade er godt, men suget for det er verst om jeg er sulten.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Kan salt hjelpe altså? Jeg sjesker også på det salte sjokolade er godt, men suget for det er verst om jeg er sulten. Ja, det hjelper for meg. Jeg blir slapp og sugen etter potetgull om jeg "bare" får "normale" mengder salt i meg. Har helt normalt blodtrykk. Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 7404c...638
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Midt under spysyken neste gang, sørger du for å ha yndlingspotetgullene dine liggende. Innta dem mellom spyøktene og mist lysten for alltid Anonymous poster hash: 962c3...89d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Midt under spysyken neste gang, sørger du for å ha yndlingspotetgullene dine liggende. Innta dem mellom spyøktene og mist lysten for alltid Anonymous poster hash: 962c3...89d Ha-ha.... jeg prøvde den taktikken en gang.... fungerte ikke på meg Anonymous poster hash: 7404c...638
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Jeg er altfor glad i smågodt... Anonymous poster hash: b25b0...5cc
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Jeg kan også være veldig sugen på noe salt, typisk lørdager. Så spiser vi f. eks. taco til middag, å da frister ikke potetgull lengre faktisk. Så er middagen salt så får jeg dekket saltbehovet mitt. Anonymous poster hash: 5cc02...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå