Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #27 Skrevet 29. mars 2015 Helnøtt Anonymous poster hash: 46c42...395
Keiserpingvin Skrevet 29. mars 2015 #28 Skrevet 29. mars 2015 Har fått dilla på melkesjokolade med ritz. Kan gofle innpå uante mengder!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #29 Skrevet 29. mars 2015 Rock en Rull fra Freia. Melkesjokolade med små biter av salt lakris inni. Den er helt vanvittig god! Anonymous poster hash: 24325...b4b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2015 #30 Skrevet 29. mars 2015 Stratos! Anonymous poster hash: 6512b...8b3
geitemarken Skrevet 29. mars 2015 #31 Skrevet 29. mars 2015 Longherin (eller hva den heter) fra Freia.
Elina Skrevet 29. mars 2015 #32 Skrevet 29. mars 2015 Mørk mørk mørk sjokolade som denne: http://www.iherb.com/Chocolove-Raspberries-in-Dark-Chocolate-3-2-oz-90-g/32398#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=chocolove&rc=18&sr=null&ic=4 Synes melkesjokolade er ekkelt, det smaker jo ikke sjokolade i det hele tatt. Sjokolade med blåbær og quinoa er også veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #34 Skrevet 30. mars 2015 Går aldri lei av klassikeren "Melkesjokolade som spises rett fra kjøleskapet". Ellers så er jeg ganske altetende. Vil ikke ha for mye "annet" enn sjokolade i sjokoladen min,- og heller ikke for mørk sjokolade. Da blir det bittert,- sjokolade er søøøøt,- kaffe er bittert. Og det er godt sammen med søt sjokolade Disse bringebærtoppene med gele og sjokolade er ikke særlig gode, likeledes bananene med tynt sjokolade trekk. Alt for lite sjokolade. Troika er ikke sjokolade for meg,- mer en dessert? eller evt annet godteri. Sjokolade er det minst av så, så blir i mine øyne feil og kalle det for det. Hvit sjokolade elsker jeg,- i perioder, men blir for mye karamellsmak. Man kødder ikke med melkesjokoladen altså. Og har litt ambivalente følelser ovenfor sjokolade med sjokolade inni..Alla, daim-melkesjokolade, m- melkesjokolade, melkesjokolade med Smarties, melkesjokolade med japp.. Alt er godt hver for seg, , Daim, japp, melkesjokolade...Men ikke alltid like godt sammen... Anonymous poster hash: a2dd9...cee
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2015 #35 Skrevet 30. mars 2015 Går aldri lei av klassikeren "Melkesjokolade som spises rett fra kjøleskapet". Ellers så er jeg ganske altetende. Vil ikke ha for mye "annet" enn sjokolade i sjokoladen min,- og heller ikke for mørk sjokolade. Da blir det bittert,- sjokolade er søøøøt,- kaffe er bittert. Og det er godt sammen med søt sjokolade Disse bringebærtoppene med gele og sjokolade er ikke særlig gode, likeledes bananene med tynt sjokolade trekk. Alt for lite sjokolade. Troika er ikke sjokolade for meg,- mer en dessert? eller evt annet godteri. Sjokolade er det minst av så, så blir i mine øyne feil og kalle det for det. Hvit sjokolade elsker jeg,- i perioder, men blir for mye karamellsmak. Man kødder ikke med melkesjokoladen altså. Og har litt ambivalente følelser ovenfor sjokolade med sjokolade inni..Alla, daim-melkesjokolade, m- melkesjokolade, melkesjokolade med Smarties, melkesjokolade med japp.. Alt er godt hver for seg, , Daim, japp, melkesjokolade...Men ikke alltid like godt sammen... Anonymous poster hash: a2dd9...cee Er ikke så mye mer sjokolade i japp og M da.. Men det er sjokolader? Anonymous poster hash: ec2e6...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå