Gå til innhold

Enda en bursdagstråd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser i den andre tråden her i dag at folk mener at i 2 klasse ber man hele klassen eller alle jentene f.eks. Jeg har overhodet ikke mulighet til det, da de er 36 stk i klasse hvorav ca halvparten er av hvert kjønn. Vi har langt ifra plass til å be 18 stk og barnet mitt ønsker ikke å holde selskap for så mange om vi kunne leid en plass heller. Da vet jeg at barnet mitt kommer til å trekke seg unna. H*n ønsker å be 5 venner. Alle bor i gata vår, og 4 av de går i klassen mens en av de går i klassen over. Alle er av samme kjønn. Er dette innenfor, eller bør vi heller avlyse og ha kun familien?

 

Anonymous poster hash: 37ee0...1fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 av 18, inklusiv fødselsdagsbarnet, er ikke direkte stygt, men det er heller ikke med på å skape et godt klassemiljø.

 

Anonymous poster hash: 4a331...4e3

Skrevet

Jeg synes det er helt greit. De som ikke liker store folkemengder bør også få lov å ha en fin bursdag.



Anonymous poster hash: a7615...e7a
Skrevet

Her er de 17 jenter i 3. Klasse. Hittil er det ingen som bare har bedt en liten gruppe i bursdag. Alle ber alle jentene. Mange her har god plass og har det hjemme. De som ikke har så god plass, har f.ex hatt utebursdag, lånt et rom i borettslaget, en barnehage e.l.

Så lenge det dreier seg om såpass få som 5, er det vel innafor å be bare dem. Men som sagt det bidrar ikke nødvendigvis til klassemiljøet. Hva gjør de andre jentene i klassen, da?

 

Anonymous poster hash: b90aa...be7

Skrevet

Her er de 17 jenter i 3. Klasse. Hittil er det ingen som bare har bedt en liten gruppe i bursdag. Alle ber alle jentene. Mange her har god plass og har det hjemme. De som ikke har så god plass, har f.ex hatt utebursdag, lånt et rom i borettslaget, en barnehage e.l.

Så lenge det dreier seg om såpass få som 5, er det vel innafor å be bare dem. Men som sagt det bidrar ikke nødvendigvis til klassemiljøet. Hva gjør de andre jentene i klassen, da?

 

Anonymous poster hash: b90aa...be7

Jeg tror det er litt forskjellig hva som blir gjort egentlig. H*n har vært invitert i 2 enkeltbursdager og 2 dobbeltbursdager siden august. Alle de har hatt hele klassen, men vil jo tro at det er flere som har hatt bursdager i dette tidsrommet som h*n ikke har vært invitert til.

 

 

Anonymous poster hash: 37ee0...1fa

Skrevet

 

Jeg synes det er helt greit. De som ikke liker store folkemengder bør også få lov å ha en fin bursdag.

 

Anonymous poster hash: a7615...e7a

Ja, det er akkurat det. Jeg vet at hvis h*n får valget mellom hele klassen eller ingen bursdag blir det ingen bursdag.

 

 

Anonymous poster hash: 37ee0...1fa

Skrevet

Syns det er innafor.

 

Anonymous poster hash: b56a1...ceb

 

Anonymous poster hash: b56a1...ceb

Skrevet

Den er grei, men ikke noe som sår et godt klassemiljø.

Det jeg tror det fleste også glemmer når de teller inviterte er at det alltid er flere som ikke kommer.

Ved å bare be 5 kan dere fort ende med et ganske tynt selskap.

Men velger du å gå for de 5 i gata blr du iallfall levere ut invitasjonene på fritiden, ikke på skolen.

Skrevet

Den er grei, men ikke noe som sår et godt klassemiljø.

Det jeg tror det fleste også glemmer når de teller inviterte er at det alltid er flere som ikke kommer.

Ved å bare be 5 kan dere fort ende med et ganske tynt selskap.

Men velger du å gå for de 5 i gata blr du iallfall levere ut invitasjonene på fritiden, ikke på skolen.

Invitasjonene deles selvfølgelig ut hjemme ja. Og om 3 melder avbud er det heller ikke noe problem. H*n er mer enn nok fornøyd med 2 gjester også...

 

 

Anonymous poster hash: 37ee0...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...