Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Får de fleste det? Sitter her med tredje mann og null strekkmerker, flaks eller gode gener?😄 Anonymous poster hash: 7b074...0e0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Ja, gni det inn God helg Anonymous poster hash: de26b...66f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Nei. Hilsen tvillingmamma Anonymous poster hash: f069d...262
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Gener! Jeg har masse!! Nå begynner de å bli så bleknet at de nesten ikke synes, da, men de på magen er dyyype groper.. Til gjengjeld er kroppen ellers helt som før fødsel, slet ikke med vektnedgang etterpå og kan spise akkurat det jeg vil uten å noengang legge på meg. Vi er alle forskjellige og jeg er mest glad for at jeg har en kropp som fungerer!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Vet ikke om det finnes en statistikk på det, jeg. Er vel som at noen har stygge pupper, andre ikke. Noen har masse føflekker, andre ikke. Noen har lange kjønnslepper, andre ikke. Noen kan få sixpack, andre ikke. Noen har utovernavel, andre ikke. Noen har IQ under 120, andre har over 120. Mye forskjellig man kan oppleve, gitt, og mye er nok tilfeldigheter. Dårlige og gode gener er i sammenheng med belastende sykdommer, ikke strekkmerker...... Man har ikke dårlige gener fordi man har lange kjønnslepper, strekkmerker, føflekker, skjeve tenner, små øyne, buskete øyenbryn, stor rumpe, ikke kan få sixpack, korte fingre, store føtter, har lav høyde.. men ang. strekkmerker så er det bla.a hormonelt betinget. Anonymous poster hash: cad28...dd1
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Jeg fikk 3 små med første, ingen så langt med nr to (i uke 29). Mamma har ingen, så det er vel ikke gener... Kan ikke si jeg spurte mormor eller farmor før de døde. Anonymous poster hash: d204f...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå