Gå til innhold

Har vannet begynt å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager litt detaljer her, men prøver å bli litt klokere før jeg evt. ringer Føden..Jeg opplevde i sted at jeg fikk en litt rar følelse i underlivet og at jeg ble litt "klam" i underlivet. Altså, ikke så våt at jeg trodde jeg tisset litt på meg, men mer som litt vannaktig fukt i underlivet, samt en følelse av at noe kommer ut av skjeden, nesten litt som når man brått får mensen (hvis dere skjønner hva jeg mener..) Jeg har hatt på meg et truseinnlegg nå, men da jeg skiftet det var det ikke noe særlig fuktig i det hele tatt. Kan det rett og slett bare være utflod som er litt mer flytende? Vil ikke ringe Føden og evt. dra inn dit før jeg føler meg litt mer sikker. Har ikke noen murringer eller kynnere å snakke om nå.

Anonymous poster hash: c52a0...16c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 39+ 3 på vei

HI

Anonymous poster hash: c52a0...16c

Skrevet

Sånn var det når vannet gikk hos meg.

Anonymous poster hash: 20aab...10e

Skrevet

Det kan absolutt væreflytende utflod, hvis vannet går så kommer det ut mye vann

Anonymous poster hash: 8a358...878

Skrevet

Det kan absolutt væreflytende utflod, hvis vannet går så kommer det ut mye vann

Anonymous poster hash: 8a358...878

Det er feil.

Når vannet gikk hos meg, begynte det med noen dråper, med begge fødslene.

Anonymous poster hash: 20aab...10e

Skrevet

Jeg selger de testene de har på sykehuset for å sjekke om det er fostervann eller ei. Så synd at jeg ikke får selge de på apoteket siden det er en pinne son man skal ta inn i skjeden. Kan også strykes over trusa så skulle vært ok. Jeg er blitt spurt fra en produsent i Asia om å selge teuseinnlegg som gir fargeindikasjon om det er fostervann. Hadde vært en trygghet for kvinner så slipper mange å lure eller dra på føden uten grunn.

Uansett. Har du PH papir? Hvis det kan kjøpes så kan du teste selv..

Anonymous poster hash: 94b7f...a0b

Skrevet

Ta på bind/truseinnlegg, når det blir fuktig kan du få det sjekket på føden. Det er beskjed vi får fra føden her.

Anonymous poster hash: 6d0cf...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...