Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Jeg er helt forelska i 50's stilen 💕 Jeg går noenlunde sånn her selv, og syns det er så kvinnelig!  Venninnen min derimot hater det og syns jeg ser så kjøring ut.. så, hva syns dere?   (Denne dama er ikke meg, bare så det er sagt, men hun har blogg og instagram og er vel forsåvidt en offentlig person, så jeg håper jeg ikke bryter formureglene med dette bildet!?)  Anonymous poster hash: 9ee25...5ae
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Jeg liker det, men tør ikke gå med det selv Har ei venninne som går en del med den stilen  Anonymous poster hash: dbbe1...d25
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 At du ser kjerring ut? Hvilken "stil" har venninna di da?  Er enig i at det er feminint og kvinnelig med kjoler og krøller i hÃ¥ret. Liker det selv. Det kan til og med se ganske røft og kult ut. Kjør pÃ¥, sier nÃ¥ jeg! Norske damer ser ofte usannsynlig kjedelig ut i klesveien, for ikke Ã¥ snakke om hÃ¥ret (inkludert meg selv, bare sÃ¥ det er sagt).  Ja til farger, ja til kjoler og skjørt, og spesielt ja til klær med fine, feminine snitt i gode kvaliteter. Det produseres sÃ¥ mye ræl.Â
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Jeg syns det er flott! Â Anonymous poster hash: e4bfc...e92
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Hun så nydelig ut i stilen. Feminin og flott.  Hvorfor skal de fleste gå kledd som grå mus? Se deg rundt på vinteren. 'Uniformsjakka' i Norge er sort.  Jeg hadde nok ikke selv turt å gå så frodig kledd, men jeg ville elsket det på andre. Selv måtte jeg hatt småmønstret for å føle meg vel.  Du og venninna din har sikkert forskjellig stil/smak. Hev deg over og vær stolt av din kvinnelighet.  Anonymous poster hash: f13ed...384
Monica Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Hun var jo helt nydelig, og veldig fin stil. Elsket den kjolen, og kunne tenkt meg den selv.  Bruker en del kjoler selv, og man får en del kommentarer ja. Men kjerring har jeg ikke blitt kalt da.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Nydelig Anonymous poster hash: 736c3...88f
Hjertefru Skrevet 28. mars 2015 #10 Skrevet 28. mars 2015 Når jeg vokste opp på 80-tallet sa min mor bestandig at klær og stil var mye flottere på 50-60-tallet. Nå innser jeg at hun hadde mye rett i det. Litt morsomt at stilen er kommet tilbake, både i klær og innredning.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #11 Skrevet 28. mars 2015 Jeg elsker den stilen og syns den det alt annet enn kjerring ut. Jeg har en del kjoler i den stilen og skulle ønske jeg klarte å gjennomføre stilen helt med frisyre og alt.  Anonymous poster hash: df0de...f86
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #12 Skrevet 28. mars 2015 Tusen takk for så mange hyggelige svar Har selvfølgelig ikke tenkt å slutte og bruke de klærne jeg liker uansett kommentarer, men det er jo aldri hyggelig å høre negative ting om deg selv, spesielt fra ei venninne!  Til dere som ikke tør eller føler dere ikke klarer å gjennomføre det- det er kjempeenkelt! Krøller håret før jeg legger meg og bruker 5min på å style det dagen etterpå Hi  Anonymous poster hash: 9ee25...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå