Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Noen frisører her, eller andre med gode tips? Jeg har i alle år farget håret blondt selv, men sliter på denne årstiden med at håret blir veldig gult. Noen tips til noe jeg kan gjøre etter at jeg har farget håret, som vil gi håret en mer plantinablond glans/askegrå glans? Jeg bruker Loreal. Blir også glad om noen som kan tipse om et merke med hårfarge der håret ikke blir så gult Anonymous poster hash: 467b8...981
Summa Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Depend sin bleking er suveren, men visstnok veldig lite skånsom mot håret (uten at det har stoppet meg....). Sølvshampo er et must! Jeg er veldig fornøyd med loreal sin.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Bleker du eller lysfarger du?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Jeg tror jeg bleker, men er ikke helt sikker i grunnen Kjøper bare en boks fra Loreal med et fint bilde på....vet det er litt slapt Sølvshampoo hørtes ut som en lur ting, og skal sjekke opp i Depend sin bleking. Takker for alle tips Anonymous poster hash: 467b8...981
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Fudge Clean Blonde er den beste blåshampoen! Funker bra på mitt hår som bare vil være gyllengult 😁 Anonymous poster hash: 975d8...e74
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Du må se på nummeret på fargen du bruker og sørge for at det er en farge med kald undertone og ikke varm. Om undertonen er varm blir håret gulere. Hvilken tallkode står det på esken? Finn bilde av den på loreal sine sider og se. Anonymous poster hash: f695e...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå