Gå til innhold

Trodde jeg hadde fått herpes,men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen veldig vonde blemmer på innsiden av låret helt opptil kjønnsleppene. De lignet herpesblemmer jeg så bilder av på nett,og symptomer passet også.

Bestilte en hjemmetest,men den var negativ. Blemmene varte i 5 dager,og var forferdelig vonde. Det brant,sved,sprengte og gjorde forferdelig vondt.

Skulle selvsagt gått til lege,men innen jeg hadde tid til det,var de borte igjen.

Hva kan det være tro? Ikke gnagsår...

Anonymous poster hash: b6873...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brannkopper?

Anonymous poster hash: 1a120...196

Skrevet

Ikke brannkopper, de kan ikke forveksles med herpes. Jeg tenker det er herpes du har fått, og at hjemmetesten ikke var god.

Anonymous poster hash: fb867...8c7

Skrevet

Men herpes forsvinner da ikke så fort?

Skrevet

Har herpes selv, forsvinner ikke så fort!

Anonymous poster hash: b272c...a67

Skrevet

Har herpes selv, forsvinner ikke så fort!

Anonymous poster hash: b272c...a67

Har og herpes og forsvinner så fort.

Hva med helvetesild?

Anonymous poster hash: 9a6be...f13

Skrevet

Jeg har herpes og det forsvinner så fort. Først klør det, så kommer blemmene, så verker det litt, både trykkende og stikkende smerter. Jeg får små utbrudd, men ofte.

Skrevet

Jeg har herpes og det forsvinner så fort. Først klør det, så kommer blemmene, så verker det litt, både trykkende og stikkende smerter. Jeg får små utbrudd, men ofte.

Jeg har ikke merket noe kløe,hverken før eller etterpå. Får bare komme meg til lege om det dukker opp igjen...

Hi

Skrevet

Ikke brannkopper, de kan ikke forveksles med herpes. Jeg tenker det er herpes du har fått, og at hjemmetesten ikke var god.

Jeg ble diagnostisert med herpes da jeg hadde brennkopper... og er enig med min tidligere (!!) lege at de kan ligne.

Anonymous poster hash: 82f2e...5e9

Skrevet

Du kan fint ha fått falsk negativ hjemmetest.

Anonymous poster hash: a8ab8...22c
Skrevet

Et førsteutbrudd av herpes går ikke over etter 5 dager. Det gjør de utbruddene som kommer senere. Det første varer flere uker, og er utrolig smertefullt.

Skrevet

Et førsteutbrudd av herpes går ikke over etter 5 dager. Det gjør de utbruddene som kommer senere. Det første varer flere uker, og er utrolig smertefullt.

Nei, det stemmer ikke. Mitt første utbrudd var sånn som hi beskriver, og ikke nevneverdig verre enn alle de andre. Jeg forstod ikke at det var herpes før utbrudd nr to, og testet positivt under svangerskapet.

Skrevet

Men da må jeg ha hatt dette i lang tid. Jeg har ikke hatt sex med noen på over et år. Aldri hatt slike blemmer før heller...

Hi

Skrevet

Jeg fikk ikke mitt første utbrudd før jeg ble gravid. Hadde da trolig hatt smitten en stund, for jeg tror jeg ble smittet av en ekskjæreste som nok var hensynsløs og smittet meg.

Skrevet

Jeg fikk en slik reaksjon da jeg prøvde å fjerne hår med hårfjerningskrem.

Svære blemmer og åpne sår. (Prøvde kremen et døgn før, slik det står på pakken, uten reaksjon.)

Anonymous poster hash: c7696...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...