Gå til innhold

Mye muskelknuter - hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at jeg hele tiden får muskelknuter over alt på kroppen, når en muskelknute er borte dukker det opp en ett annet sted.

Jeg masserer de bort og får de til å forsvinne etter en stund, men det gjør så vondt!

Hva kan jeg gjøre for å forebygge?

Anonymous poster hash: 29848...b16

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne amerikanske behandlingsmetoden kan muligens være av interesse, med tanke på å bli kvitt/redusere smerter i forbindelse med muskel- og skjelettlidelser.

Link til video:

https://www.youtube.com/watch?v=dZdJQsfgOEo

Er dette spam eller? Har sett denne i flere innlegg i dag.

Anonymous poster hash: 55f9a...c8b

Skrevet

Trening, tøying, varme bad. 

Skjer innimellom at brukere her inne får hang-ups eller blir frelst av et eller annet (probiotika, spesielle lab'er for test av ditt og datt, kobber som forklaring på alt, tangchips), og poster det i hvert eneste innlegg som kan passe litt med temaet. Det pleier å gå over :P

Anonymous poster hash: df37b...092
Skrevet

Avspenningsøvelser! Gull verd for meg iallefall. Det kan ta litt trening før man får det skikkelig til, men når det da fungerer så fungerer det skikkelig bra også😊

Skrevet

Denne amerikanske behandlingsmetoden kan muligens være av interesse, med tanke på å bli kvitt/redusere smerter i forbindelse med muskel- og skjelettlidelser.

Link til video:

https://www.youtube.com/watch?v=dZdJQsfgOEo

Er dette spam eller? Har sett denne i flere innlegg i dag.

Anonymous poster hash: 55f9a...c8b

Det er ikke spam. Jeg har bare postet denne på alle innlegg som nevner en form for muskel- og skjelettlidelse, ettersom dette behandlingsprogrammet hjelper mot denne typen plager. Jeg har selv blitt bedre i korsrygg, øvre rygg, nakke, skuldre og fot med denne behandlingsmetoden, hvor korsryggen var noe jeg eksempelvis hadde slitt med siden tenårene (jeg er nå 32 år). Så jeg prøver bare å gjøre folk oppmerksom på denne behandlingsmetoden, som enda ikke har sett dagens lys her i Norge, og antageligvis ikke vil gjøre med det første heller, noe dere vil skjønne bedre hva jeg mener, om dere ser videoen. Det koster heller ikke noe, annet enn deres tid, ettersom denne videoen er veldig lang (det er m.a.o. mye informasjon i videoen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...