GÃ¥ til innhold

Morgenkos?😉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker alltid at i helgene skal vi kose oss med barna. Ser jo så kosli ut i ulik blad og på ulike blogger😊

Jeg sto opp med barna i dag og samboers tur i morgen.

Først dekker jeg på frokostbordet, koker egg og kaffe mens barna ser barnetv. Tenner lys og setter meg til bords med 1,5 og 4 åringen. Dette blir kosli! Minstemann er ferdig spist før jeg i det hele tatt har smakt på min brødskive og 4 åringen vil ikke spise annet enn paprika. De springer så oppå loftet og vekker samboer. Kl er 0730 så forstår at han vil sove lengre. Får etter en stund med barna ned igjen.

Tenker det hadde vært kosli å male litt med de (har jo fått så my fin påskepynt fra bhg de ha laget. Må lage litt hjemme også). Dekker bordet med avispapir og barna får på seg maleforkler. Etter ca 2 sek er 1,5 åringen dekket i maling og storesøster sur fordi lillebror har klisset sammen all malingen og tatt all lillafargen. Vasker av minstemann mens han hyler og prøver å vri seg unna. 4 åringen får male ferdig det hun startet og er forsåvidt fornøyd.

Kl 9 forstår jeg at barnetv er kanskje det som er mest kos for alle sammen. Alle er fornøyd og det et tid for mor å rydde opp "morgenkosen".

Nå setter jeg bare å ler av all kosen og tenker at neste helg må jeg senke terskelen ift morgenkos. Det enkle er ofte det beste😉

Anonymous poster hash: 182a6...475

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha! Det var ganske optimistisk ja!

Anonymous poster hash: 3b37d...12f

Skrevet

Herlig morgenhistorie og et meget velkjent scenario😜 Takk for at du delte, jeg dro skikkelig på smilebåndet (her jeg sitter slengt i sofaen med alle tre rundt meg mens vi ser på påskemorgen)😄

Anonymous poster hash: 12305...684

Skrevet

Haha.. Kanskje du hadde rukket å ta et kjapt bilde hvor det så ut som idyll,som du kan legge ut på Insta.. ;-)

Alle disse bildene av kos om morningen og generelt av dagen kan umulig være særlig reelle.

Skrevet

Støtter den. Som regel vil ungene helst sitte med hver sin pad i fanget og spille eller se film. Lang frokost og kaffe er kjeeeeeeedelig!!! (skjønner jo egentlig det da, hvis jeg tenker meg om..) 

Bake boller gir ca fem minutter med oppmerksomhet, maling/tegning det samme. 

Heldigvis er det fint vær i dag, så når lillesøster våkner er det ut i sola med alle mann.

Småbarnsfamilie-idyll er et sjeldent gode, stort sett er det kaos som gjelder.

Anonymous poster hash: 15507...3f3
Skrevet

Jeg trodde tråden skulle handle om sex, hehe

Det er morgenkosen jeg savner ;-)

Anonymous poster hash: 37da7...975

Skrevet

Enig 🙊

Anonymous poster hash: c92f2...7e9

Skrevet

Det trodde jeg også. Kos med 'morrabrød'.

Anonymous poster hash: 13be7...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...