Gå til innhold

Snopfritt 2015 - Påskeedition

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke smakt snop, sukker, kaker eller snacks siden nyttårsaften.

Det har ikke vært problematisk i det hele tatt, faktisk.. Men kjenner at påsken er litt vanskelig med påskeegg oooover alt :D

Vi skal nå på hotell med verdens beste buffet - og dessertbord. Blir sikker mange fristelser :D

Og hvis noen lurer - jeg har bestemt meg for å ikke røre snop i førsteomgang i 2015. Mer som et lite prosjekt for å se hva et år uten gjør med helse og kropp :)

Vi var jo flere i denne faste tråden. Hva gjør dere nå i påsken?

Anonymous poster hash: e5966...456

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Har ikke smakt snop, sukker, kaker eller snacks siden nyttårsaften.

Det har ikke vært problematisk i det hele tatt, faktisk.. Men kjenner at påsken er litt vanskelig med påskeegg oooover alt :D

Vi skal nå på hotell med verdens beste buffet - og dessertbord. Blir sikker mange fristelser :D

Og hvis noen lurer - jeg har bestemt meg for å ikke røre snop i førsteomgang i 2015. Mer som et lite prosjekt for å se hva et år uten gjør med helse og kropp :)

Vi var jo flere i denne faste tråden. Hva gjør dere nå i påsken?

Anonymous poster hash: e5966...456

HI er meg :)

Skrevet

Har du gått ned i vekt?

Anonymous poster hash: 960a8...3a6

Skrevet

Har vært uten sukker og kunstig søtning siden oktober. Det har gått helt fint. Det beste har vært å bli kvitt avhengigheten for pepsi max. 

Men nå har jeg laget litt sunn sjokolade (okosjokolade.no) - og det smaker jo kjempegodt ! 

Anonymous poster hash: b774b...365
Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har gått ned 4 kg. Men det tok lang tid før det "løsnet"

Det beste er at jeg føler meg mindre oppblåst og har blitt mer markert i ansiktet. Jeg har fått mange kommentarer på at jeg må ha gått ned mye. Kommentarene kom lenge før vekten gikk ned, så det er akkurat som om det gjør noe med silhuetten selv om vekten står stille :)

Har ikke hørt om den sinne sjokoladen før. Oppskrift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...