Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Har ikke smakt snop, sukker, kaker eller snacks siden nyttårsaften. Det har ikke vært problematisk i det hele tatt, faktisk.. Men kjenner at påsken er litt vanskelig med påskeegg oooover alt Vi skal nå på hotell med verdens beste buffet - og dessertbord. Blir sikker mange fristelser Og hvis noen lurer - jeg har bestemt meg for å ikke røre snop i førsteomgang i 2015. Mer som et lite prosjekt for å se hva et år uten gjør med helse og kropp Vi var jo flere i denne faste tråden. Hva gjør dere nå i påsken? Anonymous poster hash: e5966...456
Gjest Tale30 Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Har ikke smakt snop, sukker, kaker eller snacks siden nyttårsaften. Det har ikke vært problematisk i det hele tatt, faktisk.. Men kjenner at påsken er litt vanskelig med påskeegg oooover alt Vi skal nå på hotell med verdens beste buffet - og dessertbord. Blir sikker mange fristelser Og hvis noen lurer - jeg har bestemt meg for å ikke røre snop i førsteomgang i 2015. Mer som et lite prosjekt for å se hva et år uten gjør med helse og kropp Vi var jo flere i denne faste tråden. Hva gjør dere nå i påsken? Anonymous poster hash: e5966...456 HI er meg
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Har du gått ned i vekt? Anonymous poster hash: 960a8...3a6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Har vært uten sukker og kunstig søtning siden oktober. Det har gått helt fint. Det beste har vært å bli kvitt avhengigheten for pepsi max. Men nå har jeg laget litt sunn sjokolade (okosjokolade.no) - og det smaker jo kjempegodt ! Anonymous poster hash: b774b...365
Gjest Tale30 Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har gått ned 4 kg. Men det tok lang tid før det "løsnet" Det beste er at jeg føler meg mindre oppblåst og har blitt mer markert i ansiktet. Jeg har fått mange kommentarer på at jeg må ha gått ned mye. Kommentarene kom lenge før vekten gikk ned, så det er akkurat som om det gjør noe med silhuetten selv om vekten står stille Har ikke hørt om den sinne sjokoladen før. Oppskrift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå