Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Min psyko eksmann kommer hjem fra reise i kveld. Og jeg er kjemperedd. Vi har en turbulent fortid og nå har det klikket helt. Han er kjempesyk. Han kommer med flere trusler, at jeg ikke kommer til å ha familie lenger....... Han er jeger og nå er jeg redd det vil hende noe med de våpnene :/ Han burde bli hentet på flyplassen i kveld og tvangsinnlagt. Kan politet hjelpe meg?? Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Anonymous poster hash: 7efd0...cfb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Istedetfor å spørre her anbefaler jeg at du ringer politiet og spør! Anonymous poster hash: 78fc4...ffe
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Kjære deg. Du ringer politiet med en gang. Har du sms fra han hvor han truer ? Anonymous poster hash: c8566...14a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Du må anmelde truslene Anonymous poster hash: 762c2...100
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Kjære deg. Du ringer politiet med en gang. Har du sms fra han hvor han truer ? Anonymous poster hash: c8566...14a Nei denne gangen har han passet på å bare si det muntlig :/ men sist episode gikk jeg ned med masse bevis til politiet. Nå passer han ekstra godt på. Han har og ringt min onkel og kommet med trussler ang min far :/ Han er virkelig syk og trenger hjelp NÅ Anonymous poster hash: 7efd0...cfb
Nullstress;) Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Ville i allefall pakket bagen å dratt bort, så han ikke får tak k deg. Snakk med familien din og informer dem om hva som har blitt sagt. Også ringer du selvsagt politiet! For en grusom følelse, håper alt ordner seg...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Ja, kom deg vekk og få familien trygg. Og ring politiet med en gang! Anonymous poster hash: 34f77...12c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Har ringt politiet! Skal anmelde han for trusler på mandag, prøve å få besøksforbud. Kommer han før mandag, ringer jeg 112. Ellers kunne ikke politiet gjør noe...., Tro om jeg kan ringe legen ang tvangsinnleggelse??? Glemte å spør politiet Anonymous poster hash: 7efd0...cfb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 En tvangsinnleggelse er nesten umulig å få til i dette landet, da må det bevises at han er til skade for seg selv eller andre. Det å kunne bestemme over seg selv står sterkt her, å ta fra folk den rettigheten skal det mye til for å gjøre. Men fortsett å ringe politiet hver gang det kommer trusler, den dagen du evt blir nødt til å ringe 113 kjenner de til forhistorien og hiver seg forhåpentligvis i bilen. Sørg også for å ha sikkerhetslås og alarm, jeg skjønner godt at du ikke føler deg trygg. Tror jeg ville ringt krisesenteret også, de har vært borte i slike menn mange ganger før og kan kanskje gi deg noen råd. Anonymous poster hash: 676b3...a89 Anonymous poster hash: 676b3...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå