Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 "Alle" bedrifter har jo påskeegg med et eller annet innhold som de ønsker skal bli likt og delt på fb. Feeden flommer over av disse innleggene, grrr. Flere som irriterer seg? Ikke et stort problem, men likevel. Anonymous poster hash: 88ff3...61d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Begynne å jobbe så får du egg du også. Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg. Anonymous poster hash: af702...ca7
Gjest Minnieropptatt Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 (endret) Begynne å jobbe så får du egg du også. Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg. Anonymous poster hash: af702...ca7 Ja Nav har mye med feeden på fb å gjøre. Du kan få sagt det du... Endret 28. mars 2015 av Minnieropptatt
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Kan du forklare hvordan du utifra innlegget mitt leser at jeg ikke har jobb? Og hvor kommer Nav inn i bildet? Hi Anonymous poster hash: 88ff3...61d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Begynne å jobbe så får du egg du også. Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg. Anonymous poster hash: af702...ca7 Høøh?? Du er ikke mye smart nei? Anonymous poster hash: 442a0...b91
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Begynne å jobbe så får du egg du også. Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg. Anonymous poster hash: af702...ca7 Haha, du virker jo lur! Tror ikke der var det hun mente. Hun (som meg) et sikkert drittlei alle de som deler bilder/sider for å vinne påskeegg i konkurranser. Blir litt overkill når absolutt alle bedrifter legger ut egg, og 400 venner deler link. Anonymous poster hash: 20d3c...5c3
Gjest Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 (endret) Enig HI! !!! Det deles over en lav sko slike påskeegg og kjøper heller et selv jeg.😀 Endret 28. mars 2015 av Gjest
Gjest Gul stjerne Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Ja, jeg irriterer meg, og vurderer og fra nå av fortløpende slette hver eneste venn som deler et påskeegg. Satan.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Helt enig HI! Anonymous poster hash: 7b132...b0d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #10 Skrevet 28. mars 2015 Irriterer meg også over det. Anonymous poster hash: e34f6...933
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. mars 2015 #11 Skrevet 28. mars 2015 Driter en lang f i påskeeggene jeg.. Det er da ikke noe annet enn alle 'giveawayene' som deles i hytt og pine på face. Eneste forskjell er at det er påske. Thats face-face it :-p
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #12 Skrevet 28. mars 2015 Driter en lang f i påskeeggene jeg.. Det er da ikke noe annet enn alle 'giveawayene' som deles i hytt og pine på face. Eneste forskjell er at det er påske. Thats face-face it :-p Pleier ikke se så mye til sånne giveaways ellers i året heldigvis, men nå er det helt vanvittig. HI Anonymous poster hash: 88ff3...61d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #13 Skrevet 28. mars 2015 Begynne å jobbe så får du egg du også. Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg. Anonymous poster hash: af702...ca7 Haha er du helt teit eller ?? Hi, enig med deg !! Anonymous poster hash: 8474f...3f9
Love my kidz Skrevet 28. mars 2015 #14 Skrevet 28. mars 2015 Nå er det blitt så mye av de ja, så det er litt irriterende mye å scrolle forbi hehe, men trøster meg med at det bare er noen dager igjen. Jeg husker jeg hadde lyst til å være med og prøve å vinne i starten, men når det ble så mye så fikk jeg en sperre, så scroller fort for ikke å bli fristet :-D
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #15 Skrevet 28. mars 2015 Jeg syns det var ille til jul men nå tar det jo helt av!! Irriterende. Anonymous poster hash: 69ca7...4aa
Gemini77 Skrevet 28. mars 2015 #16 Skrevet 28. mars 2015 Enig! Orker knapt å gå inn på Facebook nå for feeden er 80% påskeegg! Jeg ble så irritert her om dagen at jeg nesten ville skrive noe om det i statusen, men jeg greide å ta meg sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #17 Skrevet 28. mars 2015 Det irriterer meg ikke i det hele tatt. Men så har jeg ikke 400 venner heller da. Anonymous poster hash: 08bbb...636
Gjest Skrevet 28. mars 2015 #18 Skrevet 28. mars 2015 Det irriterer meg ikke i det hele tatt. Men så har jeg ikke 400 venner heller da. Anonymous poster hash: 08bbb...636 Skal love deg at jeg heller ikke har 400 venner, men enkelte av de vennene somjeg har deler ALT de kommer over. Blir helt matt av å blokkere slike egg/ utemøbler/ drømmeferier og gratis fottur til Kiwi liksom!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2015 #19 Skrevet 28. mars 2015 Rapporter dem. Det er ulovlig reklame å bytte likes mot premier.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #20 Skrevet 28. mars 2015 Rapporter dem. Det er ulovlig reklame å bytte likes mot premier. Hei! Jeg har et spørsmål ang dette for jeg har akkurat startet for meg selv om kommet til å ha en giveaway når nettbutikken lanseres, men da med at man må kommentere innlegget, ikke like. Er det også ulovlig? Anonymous poster hash: f1216...3a1
Leirha Skrevet 28. mars 2015 #21 Skrevet 28. mars 2015 Jeg irriterer meg grenseløs av all denne snikreklamen!Det tar jo helt av om dagen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2015 #22 Skrevet 28. mars 2015 (endret) Rapporter dem. Det er ulovlig reklame å bytte likes mot premier. Hei! Jeg har et spørsmål ang dette for jeg har akkurat startet for meg selv om kommet til å ha en giveaway når nettbutikken lanseres, men da med at man må kommentere innlegget, ikke like. Er det også ulovlig? Anonymous poster hash: f1216...3a1 Ja. Dvs det er lov om du bruker facebook for buisniess men så lenge du lager det som en privatperson som registerere en virksomhet nei. http://www.facebookskolen.no/2013/09/nye-konkurranseregler-pa-facebook/ Endret 28. mars 2015 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #23 Skrevet 28. mars 2015 Rapporter dem. Det er ulovlig reklame å bytte likes mot premier.Hei! Jeg har et spørsmål ang dette for jeg har akkurat startet for meg selv om kommet til å ha en giveaway når nettbutikken lanseres, men da med at man må kommentere innlegget, ikke like. Er det også ulovlig? Anonymous poster hash: f1216...3a1 Ja. Dvs det er lov om du bruker facebook for buisniess men så lenge du lager det som en privatperson som registerere en virksomhet nei. http://www.facebookskolen.no/2013/09/nye-konkurranseregler-pa-facebook/ Takk for svar og link. Jeg kommer til å opprette egen Facebookside for bedriften, har ikke Facebook privat engang😁 Anonymous poster hash: f1216...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå