Gå til innhold

Argh, så lite originalt (Facebook)


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Alle" bedrifter har jo påskeegg med et eller annet innhold som de ønsker skal bli likt og delt på fb.

 

Feeden flommer over av disse innleggene, grrr. Flere som irriterer seg?

Ikke et stort problem, men likevel.

 

Anonymous poster hash: 88ff3...61d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynne å jobbe så får du egg du også.

Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg.

 

Anonymous poster hash: af702...ca7

Gjest Minnieropptatt
Skrevet (endret)

Begynne å jobbe så får du egg du også.

Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg.

 

Anonymous poster hash: af702...ca7

Ja Nav har mye med feeden på fb å gjøre. Du kan få sagt det du... Endret av Minnieropptatt
Skrevet

Kan du forklare hvordan du utifra innlegget mitt leser at jeg ikke har jobb? Og hvor kommer Nav inn i bildet?

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 88ff3...61d

Skrevet

Begynne å jobbe så får du egg du også.

Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg.

 

Anonymous poster hash: af702...ca7

Høøh?? Du er ikke mye smart nei?

 

 

 

Anonymous poster hash: 442a0...b91

Skrevet

Begynne å jobbe så får du egg du også.

Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg.

 

Anonymous poster hash: af702...ca7

Haha, du virker jo lur!

Tror ikke der var det hun mente.

Hun (som meg) et sikkert drittlei alle de som deler bilder/sider for å vinne påskeegg i konkurranser.

Blir litt overkill når absolutt alle bedrifter legger ut egg, og 400 venner deler link.

 

 

Anonymous poster hash: 20d3c...5c3

Skrevet (endret)

Enig HI! !!! Det deles over en lav sko slike påskeegg og kjøper heller et selv jeg.😀

Endret av Gjest
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, jeg irriterer meg, og vurderer og fra nå av fortløpende slette hver eneste venn som deler et påskeegg. Satan.

Skrevet

Helt enig HI!

 

 

Anonymous poster hash: 7b132...b0d

Skrevet

Irriterer meg også over det.

 

Anonymous poster hash: e34f6...933

Skrevet

Driter en lang f i påskeeggene jeg.. Det er da ikke noe annet enn alle 'giveawayene' som deles i hytt og pine på face. Eneste forskjell er at det er påske. Thats face-face it :-p

Skrevet

Driter en lang f i påskeeggene jeg.. Det er da ikke noe annet enn alle 'giveawayene' som deles i hytt og pine på face. Eneste forskjell er at det er påske. Thats face-face it :-p

Pleier ikke se så mye til sånne giveaways ellers i året heldigvis, men nå er det helt vanvittig. 

 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 88ff3...61d

Skrevet

Begynne å jobbe så får du egg du også.

Dårlig gjort av NAV å ikke gi deg egg.

 

Anonymous poster hash: af702...ca7

Haha er du helt teit eller ??

 

Hi, enig med deg !!

 

Anonymous poster hash: 8474f...3f9

Skrevet

Nå er det blitt så mye av de ja, så det er litt irriterende mye å scrolle forbi hehe, men trøster meg med at det bare er noen dager igjen. Jeg husker jeg hadde lyst til å være med og prøve å vinne i starten, men når det ble så mye så fikk jeg en sperre, så scroller fort for ikke å bli fristet :-D

Skrevet

Jeg syns det var ille til jul men nå tar det jo helt av!! Irriterende.

 

Anonymous poster hash: 69ca7...4aa

Skrevet

Enig! Orker knapt å gå inn på Facebook nå for feeden er 80% påskeegg! Jeg ble så irritert her om dagen at jeg nesten ville skrive noe om det i statusen, men jeg greide å ta meg sammen.

Skrevet

Det irriterer meg ikke i det hele tatt. Men så har jeg ikke 400 venner heller da.



Anonymous poster hash: 08bbb...636
Skrevet

 

Det irriterer meg ikke i det hele tatt. Men så har jeg ikke 400 venner heller da.

 

Anonymous poster hash: 08bbb...636

 

Skal love deg at jeg heller ikke har 400 venner, men enkelte av de vennene somjeg har deler ALT de kommer over. Blir helt matt av å blokkere slike egg/ utemøbler/ drømmeferier og gratis fottur til Kiwi liksom!

Skrevet

Rapporter dem. Det er ulovlig reklame å bytte likes mot premier. 

Skrevet

Rapporter dem. Det er ulovlig reklame å bytte likes mot premier.

Hei! Jeg har et spørsmål ang dette for jeg har akkurat startet for meg selv om kommet til å ha en giveaway når nettbutikken lanseres, men da med at man må kommentere innlegget, ikke like. Er det også ulovlig?

 

Anonymous poster hash: f1216...3a1

Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløs av all denne snikreklamen!
Det tar jo helt av om dagen.

Skrevet (endret)

 

Rapporter dem. Det er ulovlig reklame å bytte likes mot premier.

Hei! Jeg har et spørsmål ang dette for jeg har akkurat startet for meg selv om kommet til å ha en giveaway når nettbutikken lanseres, men da med at man må kommentere innlegget, ikke like. Er det også ulovlig?

 

Anonymous poster hash: f1216...3a1

 

Ja. Dvs det er lov om du bruker facebook for buisniess men så lenge du lager det som en privatperson som registerere en virksomhet nei. http://www.facebookskolen.no/2013/09/nye-konkurranseregler-pa-facebook/

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

 

 

 

Rapporter dem. Det er ulovlig reklame å bytte likes mot premier.

Hei! Jeg har et spørsmål ang dette for jeg har akkurat startet for meg selv om kommet til å ha en giveaway når nettbutikken lanseres, men da med at man må kommentere innlegget, ikke like. Er det også ulovlig?

 

Anonymous poster hash: f1216...3a1

Ja. Dvs det er lov om du bruker facebook for buisniess men så lenge du lager det som en privatperson som registerere en virksomhet nei. http://www.facebookskolen.no/2013/09/nye-konkurranseregler-pa-facebook/

Takk for svar og link. Jeg kommer til å opprette egen Facebookside for bedriften, har ikke Facebook privat engang😁

 

Anonymous poster hash: f1216...3a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...