Gå til innhold

Er jeg for gammel for dette livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trettien år gammel tobarnsmor som jobber som bartender?

Kjenner virkelig på det nå, at det er surt å ikke være i seng før halv sju lørdag morgen, for går glipp av hele formiddagen med ungene.

Hva tenker dere om voksne folk i sånne yrker?

Anonymous poster hash: 03562...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er det du selv som må bestemme... viktig å gjøre noe man liker. Du ser kanskje mer til dem resten av uka?

Sov godt :)

Skrevet

Har jobbet i samme bransje selv, og tenker bare at det er fryktelig slitsomt! Hadde aldri orket det med unger.. Var en ting da jeg var ung og fri og frank, og man satt igjen i baren etter man var ferdig, men det frister ikke mye nå! Er noen år eldre enn deg da, men.

Skrevet

Jobber på hotell, så har veldig varierte dager. Noen dager kun på kontoret, andre dager i bar/resturant.

Elsker virkelig det jeg gjør, og har fleksible dager.

Men kjenner på det at det bli mye jobbing i helger og høytider.

Ungene har jo en super far som er hjemme når jeg jobber, så de lider ingen nød. Men det er denne samvittigheten da..

I de verste periodene går det 2-3 dager uten at jeg ser dem, og så leser jeg her om tilknytting og at ungene blir ødelagt av å være borte fra moren.

Får jo nesten litt panikkangst av det..

Fordelen er jo at vi har lange deilige morgener uten stress, og mulighet til fri midt i uka når vi vil det (barnehagebarn)

Og jobb må jeg jo ha!

Hi

Skrevet

Har jobbet i samme bransje selv, og tenker bare at det er fryktelig slitsomt! Hadde aldri orket det med unger.. Var en ting da jeg var ung og fri og frank, og man satt igjen i baren etter man var ferdig, men det frister ikke mye nå! Er noen år eldre enn deg da, men.

Gode gamle dager da man satt igjen etter stengetid ☺️

Må innrømme at jeg av og til blir misunnelig på de yngre som gjør det, mens jeg må hjem til mann og barn så fort jeg kan ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...