Gå til innhold

Jeg er sjokkert og sint..trenger noen synspunkter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet masse bilder av meg selv toppløs på en en gjemt fil på telefonen til samboeren min. Bilder som han alltid har lovt og insistert på at han har slettet.. Vi har vært samboere i 12 år, og bildene er fra 6 - 2 år gamle. Ikke noe voldsomt, bare meg toppløs.. men så..  så ser jeg at han har tatt bilder av kroppen min mens jeg sover!!!!!! Altså jeg naken, igjen, ikke noe voldsomme greier, rumpa mi og puppene mine .. men likevel.. det har han gjort uten at jeg har vist om det. Det at han har gjort dette, samt insistert og lova at han har sletta bildene, enda jeg har spurt han flere ganger.. jeg vet ikke hva jeg skal si..  føler meg faktisk trakassert :o Hva bør jeg gjøre med dette??

Anonymous poster hash: 66d74...2e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett bildene.

Dump idioten.

Case closed.

Anonymous poster hash: 4b405...a89

Skrevet

what?!?! har han tatt bilde av kroppen din mens du sover?!? Syke syke mann....

Anonymous poster hash: 721be...f85
Skrevet

Ta det opp med han!

Anonymous poster hash: 5d874...2e1

Skrevet

Ja, det er jo helt sykt!! og jeg er helt sjokkert fordi dette ligner ikke han i det hele tatt... hjelpes meg.. nå føler jeg helt knust innvendig. Et stort overtramp på meg :(  HI

Skrevet

Kan legge til at han er veldig intens og masete ang sex, og klår ofte på meg selv om jeg sier at jeg ikke vil.. jeg må faktisk alltid bli sinna før han skal gi seg med det. Først da gir han seg, men blir sur og surmuler på meg. Jeg har slitt endel med sexlysten det siste året og det har rett å slett vært et reint H.. De gangene jeg har forsøkt å ha sex, men har måtte avbryte midt i fordi det enten gjør vondt eller at jeg rett å slett ikke klarer, lager han et voldsomt leven som en tenåring og dramatiserer noe voldsomt for å gi meg skyldsfølelse. At jeg nå fant disse bildene, det topper virkelig kaka for min del.. krenkelse rett å slett.. HI

Skrevet

Hadde slettet alle filene, men også gjemt mobilen en gang slik at han trodde han hadde mistet den et sted......for å gitt han litt angst.

Etter det så ville jeg nok også begynt å sove fult påkledd.

Anonymous poster hash: b6f8d...521
Skrevet

Herregud, hvorfor gidder du å være sammen med ham?

Han oppfører seg som en umoden tenåring når det gjelder sex, tar nakenbilder av deg i skjul og lyver om det i tillegg.

Kom deg vekk! Slett bildene først, så de ikke ender opp på internett! Eventuelt ta kopier av de så du har som bevis til politiet om du vil anmelde ham!

Skrevet

Herregud, hvorfor gidder du å være sammen med ham?

Han oppfører seg som en umoden tenåring når det gjelder sex, tar nakenbilder av deg i skjul og lyver om det i tillegg.

Kom deg vekk! Slett bildene først, så de ikke ender opp på internett! Eventuelt ta kopier av de så du har som bevis til politiet om du vil anmelde ham!

Vi har vært sammen i 14 år og samboere i 12 år, vi har to barn sammen... dette kommer rett å slett som et sjokk.. jeg føler faktisk at jeg ikke kan leve med dette.. et svik rett å slett :( er så lei meg nå... huff

Skrevet

Skjønner godt at du er sint!!

Det hadde jeg også blitt!!

Anonymous poster hash: 5ca5a...675
Skrevet

Jeg synes ikke det var så ille jeg da. Han synes du er flott og ønsker å se på deg selv når dere ikke er sammen.. Om han viser bildene til andre så er saken selvsagt helt annerledes.

Anonymous poster hash: ed981...36e
Skrevet

Tar han nakenbilder av deg i smug? Høres meget spesielt og litt skummelt ut....

Du får spørre ham hva han holder på med!

Skrevet

Jeg konfronterte han med det. Hans respons var at fordi vi hadde et dårlig sexliv måtte han ha bildene for å tilfredstille seg selv. Det er greit! Fordi det er derfor jeg lot han ta bilder av puppene mine i første omgang (i mot at han slettet de umiddelbart etterpå!) det er løgnene og de bildene han har tatt mens jeg sover som føles som en skikkelig krenkelse.. ingen respekt for kroppen min!!! Jeg gikk igjennom en kraftig depresjon og derfor har jeg ikke hatt overskudd til sex, og har forklart han grunnen om og om igjen, at det ikke er han, det mer meg. Men likevel tråkker han over grensene mine og gjør disse tingene.. HI

Skrevet

Nei, vet du hva. Dump idioten.

Anonymous poster hash: 081f6...6a8
Skrevet

Psykoalarm! Og det er ikke bare på grunn av snikfotograferingen!!

Skrevet

Han hadde jeg faktisk ikke ønsket å leve videre med, bare på bakgrunn av bildene, uansett hvor godt resten av forholdet var. Når han i tillegg tråkkerover grensene dine seksuelt, og du må bli sint for at han skal ta nei for et nei, håper jeg at varseøslampene dine lyser ganske intenst!

Anonymous poster hash: 119a7...c51
Skrevet

varsellampene.

Anonymous poster hash: 119a7...c51
Skrevet

Huff, dette hadde gjort meg også sint. Det er overtramp, han har ikke fått tillatelse til å ta bilder av deg. 

Jeg ville ikke sagt noe, jeg ville først og fremst slettet alle disse bildene, deretter begynt å sove påkledd en periode, bare for å se om han spør hvorfor. Da kan du si at du ikke ønsker å bli tatt bilde av i søvne, og så ta opp den diskusjonen. Sier han ikke noe etter en stund hvor du har sovet påkledd, ville jeg spurt om han hadde slettet alle bildene av deg, og sier han ja, ville jeg sagt "så fint at du tror det, men jeg vet annerledes, så jeg ordna det for deg. Særlig de bildene av hvor jeg sov". 

Anonymous poster hash: 70497...81b
Skrevet

Dere er vel ikke gode noen av dere.

Hvordan FANT du dette på telefonen? Snoket du?

Skal man snoke får man tåle det som kommer.

Anonymous poster hash: c86c7...474

Skrevet

Du høres sykt prippen ut, utrolig at han ikke er utro. Det er ikke han det er noe galt med, men deg....

Anonymous poster hash: 589fd...7ab

Skrevet

Det var vel et desperat øyeblikk når han tok bildene. Om han sletter de nå, så ikke tenk så mye på det :)

Sexlysten daler som regel sammen med depresjon, men om det er veldig lenge siden, så burde du gi deg hen til ham litt og litt .. det er veldig fort gjort at sexlivet går til dundas i maange år eller for alltid om det ikke gjøres noe med. 

Sex gir mer lyst på sex :) 

Menn er annerledes enn kvinner - de er mer primitive og kåte av natur. Kvinner må oftest tilfredsstilles før denne lysten kommer ..

Anonymous poster hash: 97a02...f98
Skrevet

Du høres sykt prippen ut, utrolig at han ikke er utro. Det er ikke han det er noe galt med, men deg....

Anonymous poster hash: 589fd...7ab

Prøv litt hardere når du først tar deg bryet da.

Anonymous poster hash: 90b14...cde

Skrevet

Det her er jo er overgrep HI og faktisk noe du kan anmelde. Hva du gjør med forholdet må du bestemme selv, men om du ønsker å bryte er det mer enn forståelig.

Anonymous poster hash: 33096...ee8

Skrevet

Det var vel et desperat øyeblikk når han tok bildene. Om han sletter de nå, så ikke tenk så mye på det :)

Sexlysten daler som regel sammen med depresjon, men om det er veldig lenge siden, så burde du gi deg hen til ham litt og litt .. det er veldig fort gjort at sexlivet går til dundas i maange år eller for alltid om det ikke gjøres noe med. 

Menn er annerledes enn kvinner - de er mer primitive og kåte av natur. Kvinner må oftest tilfredsstilles før denne lysten kommer ..

Så det du mener er at jeg skal godta at han snikfotograferer meg fordi han har lyst på sex og jeg ikke har hat mulighet til å gi han det?? Jeg har vært veldig syk av av fødselsdepresjon...Ikke lenge siden jeg kom meg ut av det, men har behov for å bruke litt tid for å komme til meg selv. Jeg har forsøkt å ligge med han.. mange ganger.. og jeg gjør det utelukkende for hans skyld! Men det går ikke!! Jeg får vondt, jeg blir lei meg og det ender alltid med at jeg må avbryte akten. Da gir han meg en enorm skyldsfølelse.. han lar ikke kroppen min være før jeg blir sint! Jeg må fysisk ta vek hender fra pupper og lår. Han har krenket meg i lang tid, dette er bare toppen av isfjellet! Men hva tenker du da? Skal vi bare godta at men voldtar og trakasserer kvinner seksuelt fordi de er mer primitive en oss?? Hallo, det henger ikke på greip!!

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Så det du mener er at jeg skal godta at han snikfotograferer meg fordi han har lyst på sex og jeg ikke har hat mulighet til å gi han det?? Jeg har vært veldig syk av av fødselsdepresjon...Ikke lenge siden jeg kom meg ut av det, men har behov for å bruke litt tid for å komme til meg selv. Jeg har forsøkt å ligge med han.. mange ganger.. og jeg gjør det utelukkende for hans skyld! Men det går ikke!! Jeg får vondt, jeg blir lei meg og det ender alltid med at jeg må avbryte akten. Da gir han meg en enorm skyldsfølelse.. han lar ikke kroppen min være før jeg blir sint! Jeg må fysisk ta vek hender fra pupper og lår. Han har krenket meg i lang tid, dette er bare toppen av isfjellet! Men hva tenker du da? Skal vi bare godta at men voldtar og trakasserer kvinner seksuelt fordi de er mer primitive en oss?? Hallo, det henger ikke på greip!!

Hvis du føler det slik er det bare en ting å gjøre, da må du gå fra han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...