Gå til innhold

duste blære

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bør ikke drikke noe etter kl 18 fordi da må jeg på do 2-3 ganger om natta, sover dårligere da. Elsker å ta et glass melk rett før jeg legger meg, ett lite glass, men da må jeg bare tisse. Mens samboer kan drikke mye på kvelden, eks brus, øl (ikke så ofte da), vann osv. Og må aldri opp på natta og trenger ikke tisse med en gang han står opp mens jeg må rett på do når jeg våkner. Urettferdig! Syns det er kjipt å gå tørst hele kvelden, nytter ikke å drikke mye før 18 fordi da blir jeg bare ekstra tørst på kvelden. Er ikke veldig ofte på do på dagtid, så har neppe overaktiv blære. Har bare en eledig nattblære. Andre som har det som meg? Er det en kvinnegreie?

Anonymous poster hash: 72828...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huska måttet tisse om natta. Minimum en gang,uansett hvor lite jeg drikker.

Kjenner kvinner som aldri tisser om natta og menn som tisser. Vet ikke om det er mer vanlig at kvinner gjør det.

Men irriterende er det!

Anonymous poster hash: 21a4f...132

Skrevet

Jeg er oppe minst 4 ganger hver natt og sånn har det vært i 6 år nå. På de verste nettene er jeg oppe kanskje 8-9 ganger iløpet av natten, så søvnkvaliteten min er helt elendig. Men jeg vet det er noe galt med blæra mi selv om de ikke klarer å finne ut hva siden jeg også sliter med voldsomme smerter til tider. Husker ikke lenger hvordan det var å sove flere timer sammenhengende og husker heller ikke hvordan det er å være uthvilt.

Anonymous poster hash: d7196...8d9
Skrevet

Jeg har andre søvnproblemer og, så er aldri uthvilt uansett. Men tissingen er plagsom for det selv om det er bare 2-3 ganger. Som gravid måtte jeg tisse 6-8 ganger per natt.

HI

Anonymous poster hash: 72828...e06

Skrevet

Jeg har også andre søvnproblemer så da er det ekstra irriterende dersom man først får sove så våkner man hele tiden for å måtte på do :) Har mer eller mindre gått på sovetabletter siden jeg var ungdom. Søvnproblemene startet når jeg var bare 2 år, så noe galt er det. Men nå er jeg gravid så nå tisser jeg ca 8 ganger pr natt hver natt, hadde ikke forventet noe annet heller forsåvidt så det er overlevelig foreløpig. Inatt sov jeg nesten 3 timer sammenhengende og det er ubestridt rekord på de siste 4 mnd :P Men enig i at tissingen er plagsom om det så bare er 2-3 ganger, det ødelegger jo søvnen. Håper du blir bedre. Jeg har iallefall tenkt å ta en tur til legen når graviditeten og ammingen er over og se om jeg kan få prøve noe medisin for å redusere doturene.

Anonymous poster hash: d7196...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...