Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 http://gjest.blogg.no/1427467840_kjre_slje_bergmann.html Hun legger ikke akkurat fingrene mellom, men for å være ærlig syns jeg Bergmann fortjener hvert ord. Anonymous poster hash: 10a62...2d6
sug lut Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 "Jeg synes vi skal bruke Bergman som skrekkeksempel på hva som kan skje med middelklassekvinner som blir hjemmeværende i over 6 år med full internetttilgang".
sug lut Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 (endret) "På #Salongen i går sa du: Mener du virkelig at jeg skal sprøyte noe i armen min som potensielt kan skade barnet mitt for å være solidarisk? Da føler jeg ikke at jeg lever i t demokrati Når du sier noe så dumt så fortjener du litt kjeft, så her kommer det: Du er et historieløst menneske som har levd et beskyttet liv, og nå snubler du over toppen av din egen behovspyramide og gambler med ikke bare dine unger, men også andres barn! Du er en gratispassasjer som ikke hadde visst hva solidaritet er om det så traff deg I trynet. Du er ikke original, tøff eller modig fordi du takker nei til vaksiner! Og jeg er bombesikker på at det ikke var slike som deg Trond Viggo hadde i tankene da han skrev «Tenke sjæl»! Jeg vil heller råde deg til å la være å tenke sjæl! Takk" Endret 27. mars 2015 av sug lut
smurfis Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 "Jeg synes vi skal bruke Bergman som skrekkeksempel på hva som kan skje med middelklassekvinner som blir hjemmeværende i over 6 år med full internetttilgang". Jeg må innrømme at jeg følte meg litt truffet der, men måtte le litt da jeg forstod at hun har jo rett For noen år siden da jeg var fersk på dib ble jeg nok litt preget av enkelte her inne. Det ble noen runder på google med ordet "vaksine" gitt. Gudsjelov tok jeg til vettet til slutt! Bææ
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Jeg syns detvar lavmål av Kadra å skrive på den måten hun gjorde der. Ikke rart det blir mer og mer mobbing, hvis vi godtar at dette er en tone vi kan bruke mot andre. Når det gjelder saken syns jeg Bergman kan få mene hva hun vil. Men media trenger ikke gi henne så mye oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 01392...deb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Jeg syns detvar lavmål av Kadra å skrive på den måten hun gjorde der. Ikke rart det blir mer og mer mobbing, hvis vi godtar at dette er en tone vi kan bruke mot andre. Når det gjelder saken syns jeg Bergman kan få mene hva hun vil. Men media trenger ikke gi henne så mye oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 01392...deb Enig. Men så er det ikke første gang Kadra snakker slik om andre. Anonymous poster hash: e611f...5f9
Jordbærblomst Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Det er det beste jeg har lest på lenge 😄😄😄 heia heia Kadra!! 😠😎👍
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 "Jeg synes vi skal bruke Bergman som skrekkeksempel på hva som kan skje med middelklassekvinner som blir hjemmeværende i over 6 år med full internetttilgang". Hahaha. Her sitter jeg og er drit trøtt men våknet raskt etter kniseanfall. Anonymous poster hash: 01831...7bb
MammantilNurket Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Jeg syns detvar lavmål av Kadra å skrive på den måten hun gjorde der. Ikke rart det blir mer og mer mobbing, hvis vi godtar at dette er en tone vi kan bruke mot andre. Når det gjelder saken syns jeg Bergman kan få mene hva hun vil. Men media trenger ikke gi henne så mye oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 01392...deb Den ekstreme grad av dårskap som Bergman utviser fortjener ikke annet enn å bli gjort narr av. Dette har ingenting med mobbing å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #10 Skrevet 28. mars 2015 Kadra for president!!! Digger den dama! Anonymous poster hash: b9bef...491
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #11 Skrevet 28. mars 2015 Når man roper i skogen får man svar. Anonymous poster hash: 3f730...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå