Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Noen som vet hva det kan være? Har kjent litt stikkende smerter de siste dagene. Som om noen stikker en kniv inn! Men det gir seg fort... Jeg er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Kan være veldig mye forskjellig eller fint lite i det hele tatt. Hos meg har det gjerne vært noe eggstokkrelatert, type vanncyster eller endometriosecyster. Anonymous poster hash: 7a754...388
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Eggløsning? Anonymous poster hash: f76d1...8d9
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2015 Jeg har aldri hatt eggløsningssmerter før, og bruker hormonspiral. Jeg skal vel ikke ha eggløsning da? Kanskje noe cystegreier ja? Får se det an litt og bestille meg en time hos gynekolog om det vedvarer
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 Om det skulle være en cyste av noe slag, så har de en tendens til å sprekke av seg selv. Det gjør i blant så vondt at du er sikker på du skal dø og ville foretrukket strekkbenk any time. Bare sånn at du vet om det, for det er ikke noe farlig. God bedring. Anonymous poster hash: 7a754...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå