Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Datteren min har akkurat fått diagnosen. Noen som kan fortelle meg litt om hverdagen sammen med en med denne diagnosen? Om utfordringer og gleder. Litt om hvordan hverdagen ble etter h*n begynte på skolen? Har foreløpig fått veldig lite informasjon. Anonymous poster hash: cf371...f28
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Har ikke selv, men sønnen min går i klasse med ei nydelig jente med williams. Det går veldig bra med henne. Hun har assistent på skolen, men er mye med de andre. Fungerer godt sosialt, er med andre hjem osv. Utadvendt og pratsom. Var kanskje ikke så mye, men håper det er til noe nytte. Lykke til! Anonymous poster hash: e8617...d48
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Ville meldt meg inn i gruppen Williams Syndrom Norge på Facebook. Er selv medlem i en annen gruppe pga min datters diagnose og det er et veldig ok sted å stille spørsmål og dele. I tillegg kan du treffe foreldre til WS barn. Lykke til. Anonymous poster hash: 16f2d...194
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 http://www.williams-syndrom.no/hvaerws.htm Anonymous poster hash: ebf65...1f4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Har en kollega med datter som har williams syndrom! De har vært på samlinger gjennom Frambu med andre "williams familier" bla! Har barnet ditt hjertefeil også? Vet at man kan få en "vennskaps familie", dette også gjennom Frambu tror jeg Anonymous poster hash: 67df1...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå