Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Skulle logge meg inn på fb for en time siden, fikk melding om at det var vedlikehold og at de er tilbake om "få minutter". Aldri fått denne meldingen før, noen som vet hvor lenge det bruker å vare? Ikke akkurat et verdensproblem, men skulle så gjerne fått tak i en person som jeg kun får tak i der. Anonymous poster hash: 71c95...5d3
Lillefrø´s mamma Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 vet ikke hvor lang tid det tar, men har stått det samme hos meg siste timen
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 vet ikke hvor lang tid det tar, men har stått det samme hos meg siste timen Jaja, da lærte vi i dag at "få minutter" i hvert fall er et veldig relativt uttrykk... Sjelden jeg "må" innom fb, men den første gangen det skjer så er det nede. Anonymous poster hash: 71c95...5d3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Jeg har vært inne der jeg. Anonymous poster hash: d3e28...9a5
Lillefrø´s mamma Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 jepp, African time anonym over, mannen min kommer også inn, virker som de vedlikeholder deler av facebook. Men kjipt når de skriver minutter og det blir til timer..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 jepp, African time anonym over, mannen min kommer også inn, virker som de vedlikeholder deler av facebook. Men kjipt når de skriver minutter og det blir til timer.. Ha-ha... African time Jeg klikket på den linken under og det stod at de ikke tar alt på samme tid, så noen vil ha tilgang og andre ikke. Lillefrøs mamma... vi er tydeligvis begge av "de andre" - utestengt begge to...... skal vi leke sammen? Anonymous poster hash: 71c95...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå