Gå til innhold

Hvor mye handler dere for i snop cirka hver uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det ca 60 kr per dag. Altså 420 kr i uka 🙈

Anonymous poster hash: d9e0c...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 kr i uka, lørdagsnop til barna.

Anonymous poster hash: 29192...b9d

Skrevet

Barna får smågodt for rundt 20 kroner hver. 40,-

1 pose potetgull ca 30,-

1,5 l cola 12,50,-

1,5 l cola x 12.50,-

Av og til 1 plate sjokolade ca 30,-

125,-

Anonymous poster hash: b2aec...47f
Skrevet

Alt for mye :o Hadde hjelpt på om mannen kuttet ned på cola :P

Anonymous poster hash: 1fef7...929

Skrevet

Godteri ca 300,- i uka. Pepsi Max og annen brus ca 400,- i uka. Er i Sverige 1 gang i uka og handler.

Anonymous poster hash: bb5f7...065

Skrevet

50-lapp i uka maks. Spiser litt potetgull på fredager eller lørdager og kanskje en sjokolade i løpet av helga. Stedatteren får en kinder maxi og en smoothie til lørdagsgodt så det koster ikke skjorta det heller. Mannen får ikke spise sukker (holder på å få diabetes) så der sparer vi MYE. Han var ekstrem en stund. 

Anonymous poster hash: ecbaa...ab7
Skrevet

Jeg er sjokka hva dere stapper i dere av snop. Og i tillegg kommer fastfood på toppen av det. Herregud, ikke rart nordmenn begynner å se bælfeite ut..

Anonymous poster hash: 7ed44...918

Skrevet

Barna får lørdagsgodt for ca 30 kr tilsammen.

Skrevet

Kun lørdsgsgodteri når datteren er hjemme :)

Skrevet

Gjennomsnitt i året... Kanskje 10-20 kr. Er ikke då glad i det. Liker mye bedre mango, blåbær, norske jordbær, gode epler osv. Vært slik siden jeg ble født, så har aldri skjønt snophysteriet..

Anonymous poster hash: 83a40...0c9

Skrevet

Jøss så utrolig forsiktige flere av dere er. Kan ikke forestille meg at noen aldri kjøper godteri, eller at de kun kjøper for 20 kr i uka. Vet ikke helt om jeg tror på det

Anonymous poster hash: d9e0c...2d5

Skrevet

60 kr hver dag??? Spiser du godteri hver dag?

Her har vi kjøpt inn en 70% mørk sjokolade med appelsin. 40 kr tror jeg det var. Brus drikker vi ikke. Kjøper en pose sørlands chips til barna på lørdager.

Skrevet

Nesten ingenting. Spiser en liten (10 gram) firkant med mørk sjokolade hver lørdag. Litt til jul og påske, f.eks. deler jeg en sånn pose med Anton Berg Fugleegg med mannen, er vel 3-4 små egg til hver - det er påskegodt for hele påsken.

Om sommeren spiser jeg mye is, og hver søndag har vi dessert, det kan kanskje regnes som snop.

Spiser gjerne snop hvis jeg blir budt det da, men kjøper ikke. Kan ikke ha det i hus ( jeg er feit).

Anonymous poster hash: 4fe1c...e56

Skrevet

Nesten ingenting. Spiser en liten (10 gram) firkant med mørk sjokolade hver lørdag. Litt til jul og påske, f.eks. deler jeg en sånn pose med Anton Berg Fugleegg med mannen, er vel 3-4 små egg til hver - det er påskegodt for hele påsken.

Om sommeren spiser jeg mye is, og hver søndag har vi dessert, det kan kanskje regnes som snop.

Spiser gjerne snop hvis jeg blir budt det da, men kjøper ikke. Kan ikke ha det i hus ( jeg er feit).

Datteren min får lørdagsgodt for 15-20 kr, forresten

Skrevet

50-lapp i uka maks. Spiser litt potetgull på fredager eller lørdager og kanskje en sjokolade i løpet av helga. Stedatteren får en kinder maxi og en smoothie til lørdagsgodt så det koster ikke skjorta det heller. Mannen får ikke spise sukker (holder på å få diabetes) så der sparer vi MYE. Han var ekstrem en stund.

Anonymous poster hash: ecbaa...ab7

En kinder maxi??? Wow !!!! Herregud

Skrevet

Dere hadde fått sjokk hvis dere så meg i smågodt hyllene på europris i sted 🙊 men handla da inn til påska, så er som regel ikke så mye altså 😜 Til vanlig får guttungen et kinder egg pluss kanskje noen biter smågodt. Så ca. 20 kr der tenker jeg. Vi kjøper en storplate med melkesjokolade pluss gjerne en pose med potetgull/cheeze doodles el. Og av og til en pose med seigmenn el. Noen ganger kjøper vi smågodt istedenfor dette. Så ca. 100 kr til sammen vil jeg tro. Men mannen drikker mye brus, har kutta ned en del. Nå kjøper vi stort sett 1-2 cola. Og har av og til dessert på søndager.

Anonymous poster hash: 7461e...c0c

Skrevet

20-60 kr i uka i sjokolade. Aldri smågodt. Aldri brus.

Men det lages kake eller cookies et par ganger i måneden.

Anonymous poster hash: 342b3...9c2

Skrevet

ca 100 kroner i uka tror jeg, gjennomsnittlig. 

Anonymous poster hash: 8c1b3...9ef
Skrevet

Cirka 200 kr fordelt på fem i familien, inkludert brus.

Skrevet

Vil tro vi bruker ca 200 i uka.

Handla til påska igår da, og handla 4kg Smågodt :P vi er 6 stk :P

Anonymous poster hash: 87825...411

Skrevet

Barna får lørdagsgodt for 30 kr tilsammen. Som oftest en 3 pk med kinderegg på delings. En brus og en pose med potetgull til far i huset, ofte en sjokolade i tilleg. Jeg spiser så lite snop at jeg kan kjøpe en pose tortillachips og ha den 3 lørdager hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...