Gå til innhold

Hva er deres planer for PÅSKEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjellet? Syden? Storby? Harrytur? Avslappende ferie hjemme? Jobbe? Føde? :)

Anonymous poster hash: 52642...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halve påsken hjemme og halve på hyttetur(på fjellet)

Anonymous poster hash: fe1fb...f33
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ingen verdens ting og jeg skal nyte så innmari!

Skrevet

Være hjemme.

Småen skal kanskje være noe dager hos faren så da skal nyte å endelig ha litt barnefri :)

Anonymous poster hash: 38e04...033

Skrevet

Hytta. Bli frisk. Rette norskstiler. Slappe av. Drikke vin. Kanskje gå en skitur eller to, hvis bikkja vil være motor. Men først komme meg hjem fra utlandet, noe som ikke ser ut til å være så enkelt.

Anonymous poster hash: 4542b...b99

Skrevet

Vi skal kose oss på hytta på Sørlandet :)

Skrevet

Besøke foreldrene mine :)

Skrevet

Jobbe og begynne å vaske/ ordne båten :)

Skrevet

Først hytta til svigers, så hytta til mine foreldre, fjellpåske som alltid, GLEDER oss :)

Anonymous poster hash: c80d8...d34

Skrevet

Hyttetur en hel uke! :) Bare meg, mannen og sønnen (og baby i magen da....;) ) Vi gleder oss skikkelig :)

Anonymous poster hash: 61be9...736
Skrevet

Hjemme med nyfødt baby (om han kommer i helga da). Hvis ikke skal jeg sikkert føde😄

Anonymous poster hash: 7f729...97d

Gjest Julia1984
Skrevet

Hafjell i 6 dager, resten hjemme.

Skrevet

Ingenting...blakk som en kirkerotte....

Anonymous poster hash: 5e60c...9be
Skrevet

Hytta på fjellet med foreldre og søsken og en hel drøss med barn som gleder seg til en uke med besteforeldre og søskenbarn! Akkurat slik påska skal være!

Skrevet

Jeg og mannen skal bare være hjemme. Hans to barn tror jeg kommer, såfremt ikke det er noe som frister mer hos moren. Vi skal bare jobbe, fri de røde dagene men ellers jobber vi. Jeg jobber påskeaften også.

Mine to barn drar med farmor, farfar og onkel på hytta på fjellet i morra. Kommer hjem engang til uka. Om de kommer hit eller hopper av hos mormor og morfar er en annen sak. De har vist boocket plass på hytta sier de, men nå er det snø derr så spørs om det blir noe. Er det fortsatt snø der så blir det en tur nedom på påskeaften for å finne påskeegg. Mine unger og min søsters unger nekter å få påskeegg om de ikke må leite etter de på hytta. Hytta er en sommerhytte, så ikke like egnet med snø. Ikke sikkert det er vann (ingen brønn å finne vann i. Utedoen vi hadde er byttet ut med vannklosett så det også fungerer dårlig om vannet er fryst.)

Vi tar det som det kommer, noe vi igrunn alltid gjør og det er deilig. Jeg hadde håp om å kose meg litt i hagen i påsken, men ser dårlig ut når jeg titter ut vindu nå. Jordbærkartene, tullipanene osv vil jeg tro har tatt kvelden hvertfall.

Anonymous poster hash: b68fb...b13

Skrevet

Fortsette med å pusse opp huset og ha en sur stesønn hjemme.. Gleder meg skikkelig...

Anonymous poster hash: 4cd56...c1a

Skrevet

Kose Ossetia hjem me. Dra ut på tur i skog og mark, ta barna med på kino, badeland en dag, middager med familie og venner :-)

Anonymous poster hash: 9fd2f...c36

Skrevet

Fødte en uke før påska i fjor. Jobber hele påskeuka i år

Anonymous poster hash: 5af65...dd4

Skrevet

Kose meg med to-åringen og mannen. Se påskekrim på tv og lese påskekrim. Rette nesten 90 prøver i to ulike fag, og 30 engelskstiler. Treffe venner, kanskje drikke litt vin. Sove. :)

Anonymous poster hash: 2f311...b27

Skrevet

Jobbe alle dager, ha huset for meg selv fra tirsdag til fredag mens mann og barn er på hytta, lage påskerebuser til både egne og noen andre unger i området, gå litt på ski hvis snøen holder og løpe en del.

Anonymous poster hash: 732de...708

Skrevet

Hytte på fjellet med svigerforeldre.

Anonymous poster hash: 8a1aa...17b

Skrevet

Skal besøke svigerfar onsdag til fredag og da blir det nok 1 tur på heia også. Lørdag må jeg jobbe men søndag og mandag blir hjemme kos og finne på noe i nærområde hvis det er bra vær.

Anonymous poster hash: aaa41...a09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...