Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Jeg holder på å slutte å amme datteren min. Dvs at jeg vel ikke har ammet henne på ca 3 uker nå. Jeg har fremdeles melk (og regner med at jeg kommer til å ha det i lang tid ennå. Etter førstemann tok det iallfall 5 år før all melken var borte) og hun har fremdeles kjempelyst på (hun er 21 mnd). Så til det dumme spørsmålet: Blir aldri melken som er inni brystene dårlig/sur/for gammel e.l.? Utenfor brystene har den jo ganske kort holdbarhetstid. Så har den evig holdbarhet inni brystene? Anonymous poster hash: 22c01...0d4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Det opplagte svaret er. Melken har evig holdbarhet helt til den kommer ut av brystet. Hva skjer på veien ut? Anonymous poster hash: 2dadf...c92
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Det opplagte svaret er. Melken har evig holdbarhet helt til den kommer ut av brystet. Hva skjer på veien ut? Anonymous poster hash: 2dadf...c92 Oxidering og bakterier? Anonymous poster hash: f6c7a...95b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 Jeg holder på å slutte å amme datteren min. Dvs at jeg vel ikke har ammet henne på ca 3 uker nå. Jeg har fremdeles melk (og regner med at jeg kommer til å ha det i lang tid ennå. Etter førstemann tok det iallfall 5 år før all melken var borte) og hun har fremdeles kjempelyst på (hun er 21 mnd). Så til det dumme spørsmålet: Blir aldri melken som er inni brystene dårlig/sur/for gammel e.l.? Utenfor brystene har den jo ganske kort holdbarhetstid. Så har den evig holdbarhet inni brystene? Anonymous poster hash: 22c01...0d4 Haha, er i samme situasjon og har lurt på det samme😜 Anonymous poster hash: bffda...57e
mamma_bergen Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 😂 Aner ikke,men syns det var et godt spørsmål! 😄
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #7 Skrevet 27. mars 2015 Det lages ny melk hele tiden. Den gamle melken tas opp i kroppen. 😊 Anonymous poster hash: 63d4b...fd8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #8 Skrevet 27. mars 2015 Haha, fantastisk! Lurte på det samme en gang i tiden Melk produseres hele tiden, og det kommer hele tiden "ny" melk til brystene. Det som ikke blir brukt taes opp i kroppen, så det blir ikke muggent inni Anonymous poster hash: 0e043...190
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #9 Skrevet 27. mars 2015 Det er jo ikke slik at melka blir værende i puppene fra det øyeblikket du slutter å amme. Det er ikke sånn at du kan klemme ut melk fra 98 liksom. 😊 På samme måte som blod så fornyer melka seg. (Søler du blod, så begynner det også å lukte etter ei tid, men det holder seg jo ferskt i kroppen, fordi det alltid er nytt og ferskt ) Hvis ikke kunne du jo aldri tatt et glass vin feks, da melka ville hatt alkoholinnhold helt til puppene ble tomme. Anonymous poster hash: 85254...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå