Gå til innhold

Hvor langt over termin på St. Olavs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lenge de lar deg gå over termin før de igangssetter på St. Olavs?

Anonymous poster hash: d154d...083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7-8 dager ved seteleie. Da igangsetter de jo ikke, men man får satt opp keisersnitt.

Anonymous poster hash: 7634d...392

Skrevet

Jeg gikk 9 dager da jeg ba om å få bli igangsatt, de begynte da. De lytter til kvinnen der. Jeg vil ikke nødvendigvis anbefale å bli igangsatt dog. Det er mye bedre når alt får startet selv. Men noen ganger så må man jo selvsagt. Denne gangen har jeg og UL helt samme termin, bare én dag forskjell. Jeg regnet til den 08. aug. og UL satte den til 07. august, så denne gangen føler jeg meg helt sikker på at terminen er 100% riktig og at jeg får en spontanfødsel akkurat når babyen er klar :)

Skrevet

Takk for svar:) Håper selvfølgelig å slippe å bli igangsatt, men synes noen sykehus venter litt for lenge. Har jo hørt skrekkhistorier.. Men St. Olavs virker som et veldig bra sykehus, jeg er glad jeg skal føde der!

Heldigvis er det liten usikkerhet rundt termin her, også. Føles litt tryggere da. :)

Anonymous poster hash: d154d...083
Skrevet

Meg drøyde de i 12 dager over selv om de så på ul at puls til baby var noe lavere og barnet var 5 kilo i en kropp som meg, veide 60 kg. Ble haste keisersnitt i siste liten da jeg hadde for smalt bekken og pulsen til barnet var svert lav! Håper de ikke har så høy terskel lengre. på den tiden konkurerte de med sykehus om hvem som hadde mest naturlige fødsler. Lykke til:))

Anonymous poster hash: df496...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...