Gå til innhold

Fleece er flott

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bærekraftig og fin måte å gjenvinne plast på. Kjøper endel fleece fra Stormberg, både til meg selv og barnet mitt. På XXL hadde de fleecesett til barn med genser og bukse til 99kr!!! Bare et tips til de som ønsker seg fleece til barna.

Anonymous poster hash: 04fb1...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så glad i fleece. Synes det blir så klamt.

Anonymous poster hash: 07ef1...286

Skrevet

Det puster ikke. Ungene er helt våte på huden når de leker veldig aktivt.

Anonymous poster hash: 12396...8da

Skrevet

Jeg liker ikke fleece innerst (opplever derfor ikke å bli våt i huden), men som mellomlag/ytterlag er det toppers. Toåringen elsker fleece, men heller ikke hun får det som innerste lag, og hun er heller aldri våt på huden. Det handler kanskje litt om å kle dem etter aktivitetsnivå og vær - blir de våte på huden, er de for godt kledt.

Anonymous poster hash: a9f88...c64
Skrevet

Jeg klarer ikke å ta på fleecestoff. Bare tanken gir meg frysninger. Synes også det er ekkelt med tanke på den ekstreme brannfaren.

Ull gjør samme nytten. (For oss somtåler ull ).

Anonymous poster hash: cbc7b...c47

Skrevet

Jeg er ikke så glad i fleece. Synes det blir så klamt. Anonymous poster hash: 07ef1...286

Åja..... :P

Skrevet

Det puster ikke. Ungene er helt våte på huden når de leker veldig aktivt. Anonymous poster hash: 12396...8da

Ingen tvinger deg til å kjøpe det.

Jeg liker ikke fleece innerst (opplever derfor ikke å bli våt i huden), men som mellomlag/ytterlag er det toppers. Toåringen elsker fleece, men heller ikke hun får det som innerste lag, og hun er heller aldri våt på huden. Det handler kanskje litt om å kle dem etter aktivitetsnivå og vær - blir de våte på huden, er de for godt kledt. Anonymous poster hash: a9f88...c64

Jeg skjønner ikke helt dette fokuset på "våt i huden", har aldri noensinne opplevd at ungen eller jeg har blitt klamme, dessuten; hvem sa at det skulle være innerst?

Jeg klarer ikke å ta på fleecestoff. Bare tanken gir meg frysninger. Synes også det er ekkelt med tanke på den ekstreme brannfaren.

Ull gjør samme nytten. (For oss somtåler ull ).Anonymous poster hash: cbc7b...c47

Ok...javel... ;)

Skrevet

Her i huset kommer det ikke innenfor døren. Har barn med atopisk eksem, og dette tørker ut huden helt.

Hun ene som ere veldig glad i fleece fikk en kosedress i fleece i julegave, hun var såååå fornøyd for når det var gave så kunne ikke jeg fjerne den fra skapet hennes. To kvelder i bruk og hun kastet den selv. Da hadde hun så tørr hud at den hadde sprekt opp og begynt å blø. Ganske fasinerende at slikt tøy kan gjøre så mye skade når en smører og gjør som en ellers gjør hver dag og huden er ganske grei.

Anonymous poster hash: 5f3c7...422

Skrevet

Og selvsagt kommer det bare svar som forteller hi hvilke dårlige valg hun tar som, indirekte sagt, ikke bryr seg om huden til barna sine. Som kan bli både tørr, rød, sår og klam kan du skjønne.

Skrevet

Det puster ikke. Ungene er helt våte på huden når de leker veldig aktivt. Anonymous poster hash: 12396...8da

Jeg liker ikke fleece innerst (opplever derfor ikke å bli våt i huden), men som mellomlag/ytterlag er det toppers. Toåringen elsker fleece, men heller ikke hun får det som innerste lag, og hun er heller aldri våt på huden. Det handler kanskje litt om å kle dem etter aktivitetsnivå og vær - blir de våte på huden, er de for godt kledt. Anonymous poster hash: a9f88...c64

Jeg skjønner ikke helt dette fokuset på "våt i huden", har aldri noensinne opplevd at ungen eller jeg har blitt klamme, dessuten; hvem sa at det skulle være innerst?

Ull gjør samme nytten. (For oss somtåler ull ).Anonymous poster hash: cbc7b...c47

Ok...javel... ;)

Fortsett å kle dine barn i plastklær. Dere bruker vel crocks også. ;)

Du trenger ikke prakke "gode tilbud" på andre som synes det er ok med klær som puster. :D

Skrevet

Ok...javel... ;)

Fortsett å kle dine barn i plastklær. Dere bruker vel crocks også. ;)

Du trenger ikke prakke "gode tilbud" på andre som synes det er ok med klær som puster. :D

Herregud, slutt å være så kjip da..........

Anonymous poster hash: 6edf1...9b4

Skrevet

Takk for tipset HI! Elsker fleece!

Anonymous poster hash: 2c371...e20

Skrevet

Helt enig, vi elsker fleece :) Bruker det som mellomlag eller som ytterste lag på vår/høst.

Men vi er jo helt gærne da, bruker crocs som innesko også vi

Anonymous poster hash: bcfc0...ddd

Skrevet

Min har atopisk eksem så vi bruker bambus eller bomull innerst og fleece utenpå der. Kunne kanskje brukt ull men lag nr to kan lett komme borti huden og han er så liten at han ikke vil si noe på det før det begynner å klø.

De ansatte i barnehagen ble rystet når vi sa at han ikke tåler ull, som om at det var krise og at vi mistet barnehageplassen. Rart at de ikke har vært borti dette før. Fleece er bra det :) Bruker selv kun fleecejakke for tiden.

Anonymous poster hash: 238ac...399

Skrevet

Her i sverige så brukes bare flece. Ingen kalde og våte barn. Forstår ikke hysteriet rundt ull jeg.

Skrevet

Jeg liker også fleece HI! Sliter selv med tørr hud og eksem, men har ikke noe problem med fleece :) Deeeiiiilig fleecetøy!

Anonymous poster hash: 3e6d3...625
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Plastic fantastic! 😜

Skrevet

Synes ofte fleece blir litt "elektrisk"? Og hendene føles tørre og ru når jeg tar på det..

Anonymous poster hash: 6d440...f2f

Skrevet

Krenkende utsagn slettet.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Finnes det fleece til å ha inntil kroppen?

Skrevet

Jeg har alltid en fleecejakke hengende, og elsker dem. Men både jeg og ungene bruker ull innerst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...