Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Aldri hørt før. Er det gutte eller jente navn? Første som slo meg var EMINEM. "Can the real slim shady pleas stand up?" Anonymous poster hash: 3af53...79f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Aldri hørt før. Er det gutte eller jente navn? Første som slo meg var EMINEM. "Can the real slim shady pleas stand up?" Anonymous poster hash: 3af53...79f Gutt. Aldri hørt det selv. Likte det litt egentlig. VELDIG søt gutt også. :-) Anonymous poster hash: 01aa1...ff0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Jeg synes Nermin er finere da. Emin får jeg en følelse av at man har skrevet feil og skulle stått emil. Men man blir jo vant til det også Anonymous poster hash: 1505e...c31
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 E'en min tenker jeg. Høres feil ut med N på slutten. Bedre med Emis, Emir eller Emi. Selvom de ikke akkurat var vakre Anonymous poster hash: 758fd...6ac
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Høres for mye ut som famin (hungersnød).
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #7 Skrevet 27. mars 2015 Har møtt en Emin, han har polske foreldre. Synes ikke det er et spesielt pent navn. Anonymous poster hash: 93108...8a6
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #8 Skrevet 27. mars 2015 Likte det forsåvidt. Men ser for meg en utenlandsk liten gutt, Êmiin. Klarer ikke se for meg et norsk barn heter det, eller etnisk norsk da, for å være korrekt. Anonymous poster hash: d5271...9a9
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #9 Skrevet 27. mars 2015 Tommel ned... Anonymous poster hash: ab63d...93f
Nyttårs barn Skrevet 27. mars 2015 #10 Skrevet 27. mars 2015 Jeg synes det er helt feil å bruke barnas navn for å vise at man er spesiell og unik. Finn et "vanlig" navn som folk har hørt før. Nå vet jeg ikke om det er gutt eller jente du skal navngi, men Erlend og Eva er to kjekke navn på samme bokstav.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #11 Skrevet 27. mars 2015 Jeg synes det er helt feil å bruke barnas navn for å vise at man er spesiell og unik. Finn et "vanlig" navn som folk har hørt før. Nå vet jeg ikke om det er gutt eller jente du skal navngi, men Erlend og Eva er to kjekke navn på samme bokstav. Oi. Så når man bor i Norge må man bruke norske navn selvom man er Polsk? Spesielt. Anonymous poster hash: 01aa1...ff0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #12 Skrevet 27. mars 2015 Er veldig populært bland tyrkerne. Anonymous poster hash: ac33b...7be
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #13 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner ei jente som heter Eini og det synes jeg er ok. Men Emin på gutt ble for femi. Anonymous poster hash: b3601...50f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #14 Skrevet 27. mars 2015 Emin=tommel ned Høres ut som et jentenavn hvor man har glemt av slutten på navnet. Anonymous poster hash: 6fffd...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #15 Skrevet 27. mars 2015 Jeg leste det som et jentenavn med trykk på i-en. Emiin. Det syns jeg var ganske flott. Som guttenavn - ikke begeistret. Anonymous poster hash: b1016...37c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #16 Skrevet 27. mars 2015 Et navn jeg forbinder med utenlandsk opprinnelse. Litt samme som jeg som etnisk norsk skulle kalle barnet mitt for Ali eller Fatima. Anonymous poster hash: ac0d5...51b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #18 Skrevet 27. mars 2015 Flott til en tyrker! Anonymous poster hash: f4dac...3ae
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #19 Skrevet 27. mars 2015 Utenlendinger?? Anonymous poster hash: cc031...96a
Hjertefru Skrevet 27. mars 2015 #20 Skrevet 27. mars 2015 Nei. Synes det er for feminint til en gutt.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #21 Skrevet 27. mars 2015 Feminint og veikt, fullstendig uten innhold. Bruk et vanlig navn, du er sikkert ikke SÅ spesiell selv heller, og det er i alle fall dårlig gjort å ta det ut på barnet. Anonymous poster hash: 197a9...c11
☆☆☆ Skrevet 27. mars 2015 #22 Skrevet 27. mars 2015 Heilt greit om guten er av slavisk opphav, synes det blir for sært på ein norsk gut.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #23 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner et barn som er halvt norsk, halvt muslimsk som heter Emin. Med tanke på at far egentlig ville kalle gutten Mohammed, så er jeg glad moren fikk han med på andre tanker, og Emin synes jeg derfor var en lettelse å høre at han fikk som navn. Men ville aldri i verden valgt det navnet selv, og iallefall ikke på et helnorsk barn. Anonymous poster hash: 14880...fad
Blondzilla Skrevet 27. mars 2015 #24 Skrevet 27. mars 2015 Vanlig tyrkisk navn. Fint, men kanskje litt rart om dere er helnorske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå