Gå til innhold

Navnet Emin. Hva synes dere? U/T


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 01aa1...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt før. Er det gutte eller jente navn? Første som slo meg var EMINEM.

"Can the real slim shady pleas stand up?"

 

Anonymous poster hash: 3af53...79f

Skrevet

Aldri hørt før. Er det gutte eller jente navn? Første som slo meg var EMINEM.

"Can the real slim shady pleas stand up?"

 

Anonymous poster hash: 3af53...79f

Gutt. Aldri hørt det selv.

Likte det litt egentlig. VELDIG søt gutt også. :-)

 

Anonymous poster hash: 01aa1...ff0

Skrevet

Jeg synes Nermin er finere da. Emin får jeg en følelse av at man har skrevet feil og skulle stått emil. Men man blir jo vant til det også:)

 

Anonymous poster hash: 1505e...c31

Skrevet

E'en min tenker jeg. Høres feil ut med N på slutten.

 

Bedre med Emis, Emir eller Emi. Selvom de ikke akkurat var vakre :P

 

Anonymous poster hash: 758fd...6ac

Skrevet

Høres for mye ut som famin (hungersnød).

Skrevet

Har møtt en Emin, han har polske foreldre. Synes ikke det er et spesielt pent navn.

 

Anonymous poster hash: 93108...8a6

Skrevet

Likte det forsåvidt. Men ser for meg en utenlandsk liten gutt, Êmiin. Klarer ikke se for meg et norsk barn heter det, eller etnisk norsk da, for å være korrekt.



Anonymous poster hash: d5271...9a9
Skrevet

Tommel ned...

 

Anonymous poster hash: ab63d...93f

Skrevet

Jeg synes det er helt feil å bruke barnas navn for å vise at man er spesiell og unik.

 

Finn et "vanlig" navn som folk har hørt før.

Nå vet jeg ikke om det er gutt eller jente du skal navngi, men Erlend og Eva er to kjekke navn på samme bokstav.

Skrevet

Jeg synes det er helt feil å bruke barnas navn for å vise at man er spesiell og unik.

 

Finn et "vanlig" navn som folk har hørt før.

Nå vet jeg ikke om det er gutt eller jente du skal navngi, men Erlend og Eva er to kjekke navn på samme bokstav.

Oi. Så når man bor i Norge må man bruke norske navn selvom man er Polsk?

Spesielt.

 

Anonymous poster hash: 01aa1...ff0

Skrevet

Er veldig populært bland tyrkerne.

 

Anonymous poster hash: ac33b...7be

Skrevet

Kjenner ei jente som heter Eini og det synes jeg er ok.

 

Men Emin på gutt ble for femi.

 

Anonymous poster hash: b3601...50f

Skrevet

Emin=tommel ned

 

Høres ut som et jentenavn hvor man har glemt av slutten på navnet.



Anonymous poster hash: 6fffd...e7f
Skrevet

Jeg leste det som et jentenavn med trykk på i-en. Emiin. Det syns jeg var ganske flott. Som guttenavn - ikke begeistret.

 

Anonymous poster hash: b1016...37c

Skrevet

Et navn jeg forbinder med utenlandsk opprinnelse. Litt samme som jeg som etnisk norsk skulle kalle barnet mitt for Ali eller Fatima. 



Anonymous poster hash: ac0d5...51b
Skrevet

Flott til en tyrker!

 

Anonymous poster hash: f4dac...3ae

Skrevet

Utenlendinger??

 

Anonymous poster hash: cc031...96a

Skrevet

Nei. Synes det er for feminint til en gutt.

Skrevet

Feminint og veikt, fullstendig uten innhold. Bruk et vanlig navn, du er sikkert ikke SÅ spesiell selv heller, og det er i alle fall dårlig gjort å ta det ut på barnet.

 

Anonymous poster hash: 197a9...c11

Skrevet

Heilt greit om guten er av slavisk opphav, synes det blir for sært på ein norsk gut.

Skrevet

Kjenner et barn som er halvt norsk, halvt muslimsk som heter Emin. 

Med tanke på at far egentlig ville kalle gutten Mohammed, så er jeg glad moren fikk han med på andre tanker, og Emin synes jeg derfor var en lettelse å høre at han fikk som navn.

 

Men ville aldri i verden valgt det navnet selv, og iallefall ikke på et helnorsk barn.



Anonymous poster hash: 14880...fad
Skrevet

Vanlig tyrkisk navn. Fint, men kanskje litt rart om dere er helnorske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...