Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Vår datter fikk første anfall når hun var 9 mnd. Blå og hoven i ansiktet, fråding og ikke kontaktbarCa 5-6 minutts varighet fra det startet. Fikk samme anfall nøyaktig en mnd senere. SykehusekinkluderteMRsi, men fant heldigvis ikke noe galt på verken eller EEG. Hun er akkurat "fylt" 2,5 år å er fortsatt på orfiril, som hun startet på etter andre anfallet. Skal på oppfølgingstime på sykehuset idag, så får se hvor lenge de tenker hun skal gå på medisin. Ikke hatt anfall etter medisin startet. Men til poenget. Hvor lenge gikk ditt barn på medisin? Merket dere noen endring etter medisinslutt? Håper hun vokser dette av seg etterhvert. Anonymous poster hash: d59e9...e31
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Vår sønn tar keppra morgen og kveld. Og har god effekt av det. Vi har ingen planer om å slutte med den. Han følges godt opp av sykehuset. Er på tester en gang i året. Av og til to. Anonymous poster hash: c4727...902
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Jeg hadde barneepilepsi. Fikk mitt første anfall da jeg var ni, gikk på Trimonil Retard. Trappet ned og seponerte for godt da jeg var 12 år. Var til sjekk to ganger i året. Kjenner fem som har hatt barneepilepsi, vi har alle vokst det av oss. To av dem var ganske hardt rammet. Anonymous poster hash: 76cb2...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå