siljeas Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Jeg har en 2 åring med feber som skal på manuellterapi i morgen tidlig. Er dette noe jeg burde avlyse? Vet at man ikke bør gå til fysio om man ikke er helt frisk, men vet ikke hvordan det er med manuellterapi.
*Ninnin* Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Avlys, du drar vel ikke ungen ut med feber. Prøv å tenk på deg selv når du har feber. Fek: hele kroppen er øm og vond osv. .
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Tenker det kommer an på formen til ungen. Ring manuellterapeuten og hør hva han syns før du drar Anonymous poster hash: 2b7d7...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå