Gå til innhold

Feber 2 åring og manuellterapi i morgen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 2 åring med feber som skal på manuellterapi i morgen tidlig. Er dette noe jeg burde avlyse? Vet at man ikke bør gå til fysio om man ikke er helt frisk, men vet ikke hvordan det er med manuellterapi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avlys, du drar vel ikke ungen ut med feber.

 

Prøv å tenk på deg selv når du har feber.

Fek: hele kroppen er øm og vond osv. .

Skrevet

Tenker det kommer an på formen til ungen. Ring manuellterapeuten og hør hva han syns før du drar

 

Anonymous poster hash: 2b7d7...5c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...