Gå til innhold

Har du tatt vare på brudekjolen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med den. Nå har den hengt i skapet i to år...

Anonymous poster hash: 6515f...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har hengt i skapet i 5 år og den kommer til å fortsette med det. Det virker som det er veldig, veldig vanskelig å få solgt brukte brudekjoler, og det er ikke mye man i så fall får for de (kommer vel litt an på hvilken størrelse man bruker, hvilken kjole det er og hvor man bor også). 

Så jeg tar vare på den som et minne :)

Anonymous poster hash: f5034...b5c
Skrevet

Ja, kommer ikke til å selge den.

Skrevet

Ja, har eid den i 9 år. Passer fortsatt da..

Anonymous poster hash: 197a9...e5d

Skrevet

Ja.

Men den tar ikke mye plass da, jeg giftet meg i en hvit sommerkjole fra en vanlig klesbutikk, kostet 600 kr.

Anonymous poster hash: 6c6bf...97c

Skrevet

Ja, men jeg giftet meg i en blå kjole som forhåpentligvis kan brukes i en annen anledning.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, men den betalte jeg 900 kr for i Kina. Hadde nok fått solgt den, men den må renses og det gidder jeg ikke bruke penger på

Skrevet

Bruker den flere ganger i året. 😊

Giftet meg i bunaden

Anonymous poster hash: 3c085...3f1

Skrevet

Har kjole til 11 000 i skapet.. Min datter på 11 sa hun ville gifte seg i den når hun skal gifte seg, og selv om hun kan ombestemme seg, syntes jeg det var så rørende at hun hvertfall skal få muligheten om hun den gang ønsker å prøve den😍

Anonymous poster hash: 47821...afd

Skrevet

Min henger og i skapet. Hadde gjerne solgt den, men man får jo ikke noe for de. Jeg har og et merke de ikke selger her. Kjolen er kjøpt i USA. Så selv om det er en bra kjole, er det ikke noe kjent merke. Henger i skapet i tilfelle mine barn vil bruke den en dag.

Anonymous poster hash: 047da...98e

Anonymous poster hash: 047da...98e
Skrevet

Solgte min på Finn nå i vinter. Da hadde den hengt i skapet siden jeg giftet meg i 2007. Gikk veldig greit å få solgt den nå, men jeg har prøvd 1 gang før uten hell. Jeg har også leid den ut til en venninne en gang, så totalt sett så har jeg fått tilbake litt for den.

Skrevet

Du tar penger for at en vennine skal bruke kjolen??

Snakk om å være dårlig vennine!

Hadde jeg  vært redd for kjolen så ville jeg heller bedt om ett deposetum for kjolen,som hun selvsagt får tilbake om kjolen var like fin.

Anonymous poster hash: 6da26...074
Skrevet

Hadde jeg vært redd for kjolen så ville jeg heller bedt om ett deposetum for kjolen,som hun selvsagt får tilbake om kjolen var like fin.

Men kjære vene da. Når kjolen er brukt så må den renses og det koster faktisk penger. Så å ta en symbolsk sum i leie er da ikke å være dårlig venninne. Hun har jo allerede spart venninnen for en relativt høy sum hun ellers måtte betalt for å leie et annet sted.

Alt man skal henge seg opp i........

Anonymous poster hash: db5e4...b62

Skrevet

Ja, sparer på kjolen. Håper fremtidig datter eller svigerdatter vil bruke den. De skal få sy den om og få gjøre akkurat hva de vil med den, men håper den blir brukt i en eller annen form ☺️💕

Anonymous poster hash: 0b13c...ddb

Skrevet

Jeg har min brudekjole enda. Har hengt i garderoben i 5 år nå. Jeg har 4 jenter, så de synes kanskje det blir gøy å prøve mammasbrudekjole etterhvert...?

Anonymous poster hash: 00a72...b43

Skrevet

Jeg har en nydelig Pronovias kjole i skapet. Der har den hengt i snart 13 år. Klarer ikke selge den... ;-)

Skrevet

Hadde jeg  vært redd for kjolen så ville jeg heller bedt om ett deposetum for kjolen,som hun selvsagt får tilbake om kjolen var like fin.

Hahaha snakk om å hoppe til konklusjoner! Hun insisterte, ville kjøpe den eller betale en leie. Det var et kompromiss å ta leie da hun ville betale full pris og jeg ikke ville ha noe.

Skrevet

Min henger godt der ned henger og der skal den henge. Om døttrene mine skulle finne på de vil bruke kjolen så hipp hurra, men vil de ikke så skjønner jeg det. Kunne aldri falt meg inn i de villeste fantasier å bruk mamma eller svigermors kjole da jeg giftet meg. :P men den skal henge der som et fint minne :)

Skrevet

Min er omsydd til dåpskjole.

Anonymous poster hash: db31b...84c

Skrevet

Ja , den henger i et skap nede :) har 3 jenter her som sier de vil bruke den :)

Den er helt nydelig, og jeg håper de vil !

Skrevet

Giftet meg i bunad, så ja, har tatt vare på den :-)

Anonymous poster hash: 31130...159

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...