Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 I kveld eksploderte jeg på min stesønn og mannen min. Gutten er 16 år og vasker seg ikke. Vi har bedt,mast,kommandert den gutten i dusjen,men det hjelper ikke. Mannen er dessverre sløv og følger ikke med på barnas hygiene,så det er jeg som må be mannen si fra når det stinker i hele huset etter gutten. Om 2 uker skal vi på fvk,nettopp pga dette og alle konfliktene det skaper. Jeg hadde bestemt meg for ikke å si noe som helst ang hygiene de 4 siste ukene før timen,men sprakk istad. Gutten har ikke vasket seg eller skiftet undertøy/sokker på TO UKER. Mannen sendte han ned for å dusje. Vi hører dusjen går,men da jeg 2 min går ned ser jeg gutten sitter og spiller på data,mens dusjen går. Han rett og slett lot som han dusja. Gutten feiler ingenting,er skoleflink,har venner og er sosial. Utrolig at noen orker å ha den stinkbomba i nærheten. Jeg har hvertfall gitt beskjed om at jeg flytter. Dette orker jeg bare ikke mer. Anonymous poster hash: 0e011...2f5
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Det må jo virkelig feile gutten faren eller mora noe? Anonymous poster hash: 6568f...d8c
Chl85 Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Jøss så rart? Vet at mange barn må mases på vedrørende hygiene når de er i alderen 10-12 år... Men 16? Trodde utseendet og hygiene var viktig for dem i den alderen? Gjør han dette hjemme hos mor og? For dette har ikke blitt en sånn dra kamp da? At ikke vil gi seg på tørre møkka, fordi det er noe dere vil at han skal gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Jøss så rart? Vet at mange barn må mases på vedrørende hygiene når de er i alderen 10-12 år... Men 16? Trodde utseendet og hygiene var viktig for dem i den alderen? Gjør han dette hjemme hos mor og? For dette har ikke blitt en sånn dra kamp da? At ikke vil gi seg på tørre møkka, fordi det er noe dere vil at han skal gjøre? Han bor hos oss 100 %. Jeg har vært i livet hans i 7 år,og hygiene har alltid vært et tema for å si det sånn.Mine barn som også er tenåringer vil ikke ta venner med hjem i tilfelle det lukter i huset. Nå orker jeg ikke ta den kampen mer,så har valgt å flytte. At barna mine ble glade for det sier også sitt. Anonymous poster hash: 0e011...2f5
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 Jøss så rart? Vet at mange barn må mases på vedrørende hygiene når de er i alderen 10-12 år... Men 16? Trodde utseendet og hygiene var viktig for dem i den alderen? Gjør han dette hjemme hos mor og? For dette har ikke blitt en sånn dra kamp da? At ikke vil gi seg på tørre møkka, fordi det er noe dere vil at han skal gjøre? Han bor hos oss 100 %. Jeg har vært i livet hans i 7 år,og hygiene har alltid vært et tema for å si det sånn.Mine barn som også er tenåringer vil ikke ta venner med hjem i tilfelle det lukter i huset. Nå orker jeg ikke ta den kampen mer,så har valgt å flytte. At barna mine ble glade for det sier også sitt.Anonymous poster hash: 0e011...2f5 Så du forteller barna dine om at dere skal flytte før du har snakket skikkelig med mannen din? Er vel litt spesiell du også, skjønner jeg. Anonymous poster hash: 080aa...3c5
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Jøss så rart? Vet at mange barn må mases på vedrørende hygiene når de er i alderen 10-12 år... Men 16? Trodde utseendet og hygiene var viktig for dem i den alderen? Gjør han dette hjemme hos mor og? For dette har ikke blitt en sånn dra kamp da? At ikke vil gi seg på tørre møkka, fordi det er noe dere vil at han skal gjøre? Han bor hos oss 100 %. Jeg har vært i livet hans i 7 år,og hygiene har alltid vært et tema for å si det sånn.Mine barn som også er tenåringer vil ikke ta venner med hjem i tilfelle det lukter i huset. Nå orker jeg ikke ta den kampen mer,så har valgt å flytte. At barna mine ble glade for det sier også sitt.Anonymous poster hash: 0e011...2f5 Så du forteller barna dine om at dere skal flytte før du har snakket skikkelig med mannen din? Er vel litt spesiell du også, skjønner jeg. Anonymous poster hash: 080aa...3c5 Etter 7 år med dette er det kanskje ikke noe mer å snakke om for His del og hun har bestemt seg at nok er nok. Hvor mange år ville du ventet? Anonymous poster hash: 1b302...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå