Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen. Anonymous poster hash: a9e23...fd5
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Det er jo også viktig at hun, som nå faktisk har denne kjendisstatusen, faktisk setter søkelys på denne sykdommen, slik at også de som ikke er kjente kan dra nytte av det. Feks ved at denne behandlingen de nå har betalt bøttevis av penger for muligens kan bli tilgjengelig for andre også... Synes det er rart at de ikke ser det. Anonymous poster hash: 39eb1...a18
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er helt enig med deg :-) Vi har det mye bedre vi som kan fokusere på det positive, i stedet for de som må fokusere på det negative. Anonymous poster hash: 369e9...935
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Helt enig! Og sånn som den dama står på i EAT, det er rett og slett rått. Hun fortjener enhver lykkeønskning og gode tanke. Anonymous poster hash: 94df7...11a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Kan bare si meg enig med alle dere over her Hun får søkelys på diagnosen og lignende tilfeller hvor Norge ikke tilbyr god nok behandling. Hun viser at det fungerer. Jeg er i en situasjon hvor jeg er helt alene, økonomien har krasjet totalt etter årevis med sykdom, har ingen å støtte meg til, og jeg må mest trolig nå begynne en prosess med å søke om å komme til utlandet for videre utredning og behandling siden det ikke finnes god nok kompetanse i Norge. Å gå gjennom sykdom på den måten unner jeg ikke noen. Jeg synes det er utrolig godt å se at hun får så mye støtte som hun får, at hun kommer seg gjennom det og at hun belyser et tema som er viktig. I tillegg viser hun et pågangsmot og en vilje som er et godt forbilde for hvem som helst! Hun bruker energien sin på å kjempe for viktige saker, personlig, for andre syke og for verden - og det mens hun kjemper sitt livs viktigste kamp selv! Da unner jeg henne å ha de godene hun har og vel så det! Anonymous poster hash: 8d916...da2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Jeg kom til å tenke på i dag, hvorfor er alt jeg har hørt om denne dama før hun ble syk, at hun er dama til Stordalen? Hvorfor har ikke media skrevet noe om det hun har gjort for EAT? Er vi kvinner bare en asset, et fint vedheng å vise frem for statusmenn? Det er jo -den- råe dama, masse energi, smart og oppegående, har en virkelig god agenda og så blir hun redusert til en pen dame i armen til Stordalen..! Jeg er imponert over hva Gunnhild har fått til og den driven hun har, selv som syk! At hun er så heldig å være bemidlet tror jeg er en stor fordel, siden hun nå setter lys på en sjelden sykdom og behandling for den. I tillegg får flere høre om EAT! Støtt opp om sånne kvinner, damer! Det er sånne som henne vi bør være stolte av. Anonymous poster hash: 03a38...84c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Jeg kom til å tenke på i dag, hvorfor er alt jeg har hørt om denne dama før hun ble syk, at hun er dama til Stordalen? Hvorfor har ikke media skrevet noe om det hun har gjort for EAT? Er vi kvinner bare en asset, et fint vedheng å vise frem for statusmenn? Det er jo -den- råe dama, masse energi, smart og oppegående, har en virkelig god agenda og så blir hun redusert til en pen dame i armen til Stordalen..! Jeg er imponert over hva Gunnhild har fått til og den driven hun har, selv som syk! At hun er så heldig å være bemidlet tror jeg er en stor fordel, siden hun nå setter lys på en sjelden sykdom og behandling for den. I tillegg får flere høre om EAT! Støtt opp om sånne kvinner, damer! Det er sånne som henne vi bør være stolte av. Anonymous poster hash: 03a38...84c Det har vært mange avisartikler om innsatsen hennes i EAT, husker jeg ble enormt imponert over hva hun hadde fått til, lenge før jeg hørte nyheten om at hun var syk. legger ved ett av mange eksempler. http://www.dagsavisen.no/helg-nye-inntrykk/portrett/stormfulle-høyder-1.290860 Anonymous poster hash: 94df7...11a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Verden trenger ildsjeler som Gunhild Stordalen! Kjenner jeg blir provosert av at folk tolker støtteerklæringene hun får som at man ikke bryr seg om "mannen i gata" som er syk. Det er jo derfor hun får støtteerklæringer, fordi hun selv i sin mest sårbare situasjon, kjempende for sitt eget liv, fremdeles har det i seg å bruke sin tyngde som "rik kjendis" på å gi andre håp, bane vei og være til hjelp for andre. Anonymous poster hash: 6d813...494
petitt Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Folk er så sjalu på pengene hennes at de glemmer en viktig ting her. Denne sykdommen har nesten ingen kjent til, kun de som har blitt rammet. Det er ingen skikkelig behandling, på grunn av sin økonomi kan Gunhild prøve ut denne alternative metoden, fungerer den bra så kommer norske myndigheter til å sørge for at denne behandlingen blir tilgjengelig for alle. Dermed har Gunhild sørget for at alle som ikke har råd til dette vil få dette senere. Så virkelig, nå får folk gi seg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #10 Skrevet 27. mars 2015 Du skal ikke automatisk gå utifra at Norske myndigheter vil gjøre dette. Den brystkreftmedisinen de nettop har sagt ja til har vært i brukt i nabolandene i årevis og legene her har vært frustrert som fy for at ikke Norge gar godkjent den. Det har vært et spm om økonomi..... Vi sender penger til korrupte Kongo men å redde nordmenn nei det kan bli for dyrt .... Anonymous poster hash: 7060b...24e
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #11 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen.Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Du mener at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ønsker at alle syke som lider blir friske? Hadde hun vært bælfeit med kviser og skjegg, skal du se hun ikke hadde fått støtte fra like mange. Hun er ikke mer spesiell enn andre som er syke! Ikke glem det! Hun er ikke, som enkelte mente hun er utifra tråden, et "overmenneske"! Slutt å opphøy kjendiser til noe de absolutt ikke er. Anonymous poster hash: b50d4...933
Iselilja Skrevet 27. mars 2015 #12 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen.Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Du mener at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ønsker at alle syke som lider blir friske? Hadde hun vært bælfeit med kviser og skjegg, skal du se hun ikke hadde fått støtte fra like mange. Hun er ikke mer spesiell enn andre som er syke! Ikke glem det! Hun er ikke, som enkelte mente hun er utifra tråden, et "overmenneske"! Slutt å opphøy kjendiser til noe de absolutt ikke er. Anonymous poster hash: b50d4...933 Det er mitt innlegg du sikter til. Jeg vil presisere at jeg aldri har kalt henne et overmenneske. Jeg skrev at hun omtrent må være overmenneskelig. Vesensforskjell! Overmenneske gir assosiasjoner til 30-40tallets Tyskland, og tanken om at noen er mer verdt enn andre. Det har jeg aldri ment. Men alt hun har utrettet i ung alder er langt over imponerende.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #13 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen. Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Klart man skal glede seg over alle som blir friske. Men for mange setter det i sving følelser og egne erfaringer/minner om egen sykdom eller bortgang av nære som ikke var like heldig, eller fikk den hjelpen de trengte og fortjente. Da reagerer man forskjellig utifra egne erfaringer og opplevelser. Anonymous poster hash: 17a61...530
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #14 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen. Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Klart man skal glede seg over alle som blir friske. Men for mange setter det i sving følelser og egne erfaringer/minner om egen sykdom eller bortgang av nære som ikke var like heldig, eller fikk den hjelpen de trengte og fortjente. Da reagerer man forskjellig utifra egne erfaringer og opplevelser. Anonymous poster hash: 17a61...530 Helt enig. Den behandlingen hun har fått kan mange bare drømme om, og klart det er bittert for disse å se hvordan penger og ressurser legger til rette for dette. Samtidig er jeg jo glad for at hun har fått sjansen til dette, selv om det er for tidlig å si om det har stoppet videre utvikling. Anonymous poster hash: b6365...e53
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #15 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen.Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Du mener at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ønsker at alle syke som lider blir friske? Hadde hun vært bælfeit med kviser og skjegg, skal du se hun ikke hadde fått støtte fra like mange. Hun er ikke mer spesiell enn andre som er syke! Ikke glem det! Hun er ikke, som enkelte mente hun er utifra tråden, et "overmenneske"! Slutt å opphøy kjendiser til noe de absolutt ikke er. Anonymous poster hash: b50d4...933 Selvsagt bruker hun midler hun har for å kunne bli frisk! Det hadde alle gjort! Du også. De som kritiserer Gunhild er ikke helt oppegående. Det er eventuelt myndighetene i Norge som skal kritiseres for ikke å tilby en behandling, ikke en alvorlig syk kvinne for å kjøpe den selv! Og ja, hun har brukt kjebdisstatusen sin til å få satt en alvorlig sykdom på dagsorden! Applaus for det! Dette landet er så begredelig fullt av smålige mennesker at det er en skam. Anonymous poster hash: 8a135...50a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #16 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen.Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Du mener at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ønsker at alle syke som lider blir friske? Hadde hun vært bælfeit med kviser og skjegg, skal du se hun ikke hadde fått støtte fra like mange. Hun er ikke mer spesiell enn andre som er syke! Ikke glem det! Hun er ikke, som enkelte mente hun er utifra tråden, et "overmenneske"! Slutt å opphøy kjendiser til noe de absolutt ikke er. Anonymous poster hash: b50d4...933 Selvsagt bruker hun midler hun har for å kunne bli frisk! Det hadde alle gjort! Du også.De som kritiserer Gunhild er ikke helt oppegående. Det er eventuelt myndighetene i Norge som skal kritiseres for ikke å tilby en behandling, ikke en alvorlig syk kvinne for å kjøpe den selv! Og ja, hun har brukt kjebdisstatusen sin til å få satt en alvorlig sykdom på dagsorden! Applaus for det! Dette landet er så begredelig fullt av smålige mennesker at det er en skam. Anonymous poster hash: 8a135...50a Jeg tror du misforstår. Det er ingen som ikke unner G å bli bedre. Det er heller det faktum at man må kjøpe seg helse som er vanskelig for mange. Dette er en alvorlig sykdom som har ødelagt mange. Samtidig er dette en eksperimentell behandling som ikke gir noen garantier. Anonymous poster hash: b6365...e53
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #17 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen.Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Du mener at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ønsker at alle syke som lider blir friske? Hadde hun vært bælfeit med kviser og skjegg, skal du se hun ikke hadde fått støtte fra like mange. Hun er ikke mer spesiell enn andre som er syke! Ikke glem det! Hun er ikke, som enkelte mente hun er utifra tråden, et "overmenneske"! Slutt å opphøy kjendiser til noe de absolutt ikke er. Anonymous poster hash: b50d4...933 Selvsagt bruker hun midler hun har for å kunne bli frisk! Det hadde alle gjort! Du også.De som kritiserer Gunhild er ikke helt oppegående. Det er eventuelt myndighetene i Norge som skal kritiseres for ikke å tilby en behandling, ikke en alvorlig syk kvinne for å kjøpe den selv! Og ja, hun har brukt kjebdisstatusen sin til å få satt en alvorlig sykdom på dagsorden! Applaus for det! Dette landet er så begredelig fullt av smålige mennesker at det er en skam. Anonymous poster hash: 8a135...50a Jeg tror du misforstår. Det er ingen som ikke unner G å bli bedre. Det er heller det faktum at man må kjøpe seg helse som er vanskelig for mange. Dette er en alvorlig sykdom som har ødelagt mange. Samtidig er dette en eksperimentell behandling som ikke gir noen garantier. Anonymous poster hash: b6365...e53 Joda, det er mange som har ytret at de ikke synes hun fortjener å bli frisk fordi hun har betalt for behandling mange ikke har råd til. Ta deg en tur i kommentarfeltene rundt omkring på nettet. Folk er ondsinnet, smålige og dumme. Anonymous poster hash: 8a135...50a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #18 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen.Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Du mener at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ønsker at alle syke som lider blir friske? Hadde hun vært bælfeit med kviser og skjegg, skal du se hun ikke hadde fått støtte fra like mange. Hun er ikke mer spesiell enn andre som er syke! Ikke glem det! Hun er ikke, som enkelte mente hun er utifra tråden, et "overmenneske"! Slutt å opphøy kjendiser til noe de absolutt ikke er. Anonymous poster hash: b50d4...933 Selvsagt bruker hun midler hun har for å kunne bli frisk! Det hadde alle gjort! Du også.De som kritiserer Gunhild er ikke helt oppegående. Det er eventuelt myndighetene i Norge som skal kritiseres for ikke å tilby en behandling, ikke en alvorlig syk kvinne for å kjøpe den selv! Og ja, hun har brukt kjebdisstatusen sin til å få satt en alvorlig sykdom på dagsorden! Applaus for det! Dette landet er så begredelig fullt av smålige mennesker at det er en skam. Anonymous poster hash: 8a135...50a Jeg tror du misforstår. Det er ingen som ikke unner G å bli bedre. Det er heller det faktum at man må kjøpe seg helse som er vanskelig for mange. Dette er en alvorlig sykdom som har ødelagt mange. Samtidig er dette en eksperimentell behandling som ikke gir noen garantier. Anonymous poster hash: b6365...e53 Joda, det er mange som har ytret at de ikke synes hun fortjener å bli frisk fordi hun har betalt for behandling mange ikke har råd til. Ta deg en tur i kommentarfeltene rundt omkring på nettet. Folk er ondsinnet, smålige og dumme. Anonymous poster hash: 8a135...50a Leter du lenge nok finner du noen som er negative til det meste. Det betyr ikke at det er mange som tenker slik. Man trenger ikke å være sur på eller misunnelig på GS selv om man er like opptatt av at alle andre med samme sykdom skal bli friske som at hun skal bli det. Om 100 mennesker jeg ikke kjenner får en alvorlig sykdom så ønsker jeg at flest mulig av dem skal bli friske, men det er meg revnende likegyldig hvem av de 100 det blir. Det er like viktig at den ensome alenemoren blir frisk som at kjendisen blir det. Anonymous poster hash: 052bc...10e
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #19 Skrevet 27. mars 2015 Gladmelding til alle: Ettersom dette nå er belyst og satt fokus på, er denne metoden nå godkjent i Norge som forskningsprosjekt. Dette er noe jeg vet fordi jeg har en i nær familie som skal gjennom dette nå her i Norge. Så bra at Gunhild har banet vei for at dette skulle bli godkjent, og også at mannen hennes sikkert har bidratt økonomisk for å få dette til. Jeg er evig takknemlig for dette, selv om jeg syns det er trist at Gunhild skulle gå gjennom dette. En grusom sykdom som jeg ikke unner noen. Anonymous poster hash: 95e60...5b6
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #20 Skrevet 27. mars 2015 Du skal ikke automatisk gå utifra at Norske myndigheter vil gjøre dette. Den brystkreftmedisinen de nettop har sagt ja til har vært i brukt i nabolandene i årevis og legene her har vært frustrert som fy for at ikke Norge gar godkjent den. Det har vært et spm om økonomi..... Vi sender penger til korrupte Kongo men å redde nordmenn nei det kan bli for dyrt ....Anonymous poster hash: 7060b...24e Om du tror det sendes mye penger til Kongo o.l land kan jeg informere om at det er piss i havet i forhold til vårt totale statsbudsjett. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk blir så sinte og opprørte når det settes en grense for hvor dyr behandling man kan gi for å redde/forlenge et liv. Vi har begrenset med penger og bruker vi alt på helse må noe annet vike f.eks veier, skole, trygdeordninger, barnehagesubsidiering osv osv. Det er HELT NØDVENDIG med prioriteringer og det bør gjøres sentralt slik at det blir likt for alle. Noen vil alltid ha mer penger å kunne kjøpe seg til behandling andre ikke får. Sånn vil det alltid være, det kan vi ikke endre på. Anonymous poster hash: 3e855...361
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #21 Skrevet 27. mars 2015 Kjenner eg får kredla av dei som går inn på kommentarfeltet på saker som omhandler Gunnhild og skriver "kva med alle dei som Ikkje er kjendis?", "Håper alle andre som er sjuke blir friske også!" Osv. Er det så vanskelig å bare glede seg over ho som har hatt vellykka behandling? Virker som enkelte er bitre fordi ho er rik og vakker. Ellers kan en jo holde på slik om alt. Stakkars den ungen som Ikkje har råd å bli med på klassetur - Stakkars ALLE fattige unger i heile verda. Det er ALLTID andre som også er sjuke eller fattige eller uheldige osv. Men er jo henne det handler om her. Det ER bra det blir satt dagsorden på denne diagnosen.Anonymous poster hash: a9e23...fd5 Du mener at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ønsker at alle syke som lider blir friske? Hadde hun vært bælfeit med kviser og skjegg, skal du se hun ikke hadde fått støtte fra like mange. Hun er ikke mer spesiell enn andre som er syke! Ikke glem det! Hun er ikke, som enkelte mente hun er utifra tråden, et "overmenneske"! Slutt å opphøy kjendiser til noe de absolutt ikke er. Anonymous poster hash: b50d4...933 Selvsagt bruker hun midler hun har for å kunne bli frisk! Det hadde alle gjort! Du også.De som kritiserer Gunhild er ikke helt oppegående. Det er eventuelt myndighetene i Norge som skal kritiseres for ikke å tilby en behandling, ikke en alvorlig syk kvinne for å kjøpe den selv! Og ja, hun har brukt kjebdisstatusen sin til å få satt en alvorlig sykdom på dagsorden! Applaus for det! Dette landet er så begredelig fullt av smålige mennesker at det er en skam. Anonymous poster hash: 8a135...50a Jeg tror du misforstår. Det er ingen som ikke unner G å bli bedre. Det er heller det faktum at man må kjøpe seg helse som er vanskelig for mange. Dette er en alvorlig sykdom som har ødelagt mange. Samtidig er dette en eksperimentell behandling som ikke gir noen garantier. Anonymous poster hash: b6365...e53 Joda, det er mange som har ytret at de ikke synes hun fortjener å bli frisk fordi hun har betalt for behandling mange ikke har råd til. Ta deg en tur i kommentarfeltene rundt omkring på nettet. Folk er ondsinnet, smålige og dumme. Anonymous poster hash: 8a135...50a Oi, det er jo trist. Har ikke sett sånne kommentarer men tviler ikke på at de finnes. Anonymous poster hash: b6365...e53
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #22 Skrevet 27. mars 2015 Leste artikkelen om henne i A-magasinet i dag. Bøyer meg i støvet for den dama. Hun utviser en enorm takknemlighet og ydmykhet for at hun er så heldigstilt som hun er. Hun sier hun føler det trist og frustrerende at ikke alle har de samme ressursene som henne selv til å bekjempe sykdommen. Hun innser at hun er heldig som er såpass ressurssterk, og - her kommer det som virkelig gjør at hun skiller seg ut i forhold til mange andre ressurssterke - mener at det følger er ansvar med å ha så store ressurser tilgjengelig. "Man må yte etter evne", sier hun. Derfor gir hun 100% for sakene hun er opptatt av. Er fantastisk menneske. Verden trenger flere som henne. Jeg tør vedde på at Gunnhild kommer til å gjøre en stor innsats for at flere sksl få mulighet til samme medisinske behandling hun selv har fått. Anonymous poster hash: 3afdb...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå