Gå til innhold

Uff, for en dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kjempetung dag hjemme med den minste som bare gråt og sutret i HELE dag frem til far og søster kom hjem (barnet er sykt/forkjøla). Ingen trøst har hjulpet og slik har det vært de siste dagene:( Tilslutt begynte jeg også og gråte, ble så fortvilt!! Far og søster kom hjem i fire tiden og jeg måtte bare ut av huset! Satt meg i bilen halv fem og kjørte til butikken. Kjøpte meg en baguett og en brus og spiste middag i stillhet i bil. Snakker vi luksus?.. Det er lenge siden jeg spiste uten og bli avbrutt. Så dro jeg på trening og løp hardt og fort på tredemølla. 

På vei hjem fikk jeg så dårlig samvittighet for den største også. Begynte faktisk og grine i bilen :( Tenk så tilsidesatt hun må føle seg når mamma bare dro med engang hun kom hjem fra barnehagen? (6 år gammel). Jeg dro innom rema og kjøpte litt smågodt på tilbud. Dro hjem, og ba hun komme ned. Vi hadde en koselig stund med ipad spill og smågodt. Og jenta min sa hun hadde hatt det så koselig med meg. Det blir ikke så ofte det bare er meg og henne, når babyen gråter eller sutrer. 

Teit historie kanskje, følte bare for å skrive det ned, har hatt så dårlig samvittighet i hele dag. Ikke alltid man føler man strekker til som mamma :) Nå føler jeg meg Litt bedre! 

Anonymous poster hash: 695cf...f6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du med god samvittighet😊 Du er sikkert en kjempe bra mamma å ha, det topper seg for de fleste i blant💗

Skrevet

Tusentakk, det varmer og høre :-)

Anonymous poster hash: 695cf...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...