Gå til innhold

Novemberbaby i Drammensområdet?


MissMj

Anbefalte innlegg

Hei damer 😊 er det flere enn meg som venter en liten en i november og som er fra Drammensområdet? 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei. I dag bor jeg i Oslo,men samboeren er fra Drammen så vi skal flytte til Drammen før jul. Dette er vår første baby,å vi har termin i januar. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som skal bli mødre i Drammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei jeg bor i drammen og venter baby I november. 15 november. Første barn da. :D

Endret av Novemberchica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra hvis det er noen som etter hvert som det nærmer seg vil møtes og bli kjent! Så kan vi jo trille litt sammen etter hvert også 😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært hyggelig. jeg vil gjerne det. :babyjente:  har prøvet å se litt på nett etter barselgruppe osv. men har ikke funnet tidligere. men nå begynner det å nærme seg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg virkelig! 🙊 tiden har gått fort i det siste! Jeg har heller ikke funnet noen barselgrupper i området, men det er vel sånt man blir satt i etter fødsel, via helsestasjonen kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende 😀 så på nett at man blir kontaktet av helsestasjonen etter fødsel. Vist ikke kunne Mn selv ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei! Jeg har termin i januar. Vi er noen jenter med vinterbarn som har startet en liten gruppe på facebook, kontakt meg hvis det er flere som vil bli med. Drammen, Eiker og omegn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...