MammantilNurket Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Ønsker alle en riktig god påske! Hvordan ser deres påskelysfat ut i år?
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Å hjelpe meg. Hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Du er så søt!:)Ser ut som hjemme hos svigers som er nesten 70 år:) Anonymous poster hash: 3473f...4fc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Fint og koselig 😊 Anonymous poster hash: 4bccb...7d7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Er det sjokolade i sjokoladeeggene? Her hadde papiret blitt liggende igjen, formet som egg, på fatet... Anonymous poster hash: e4572...97a
Gjest Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Du kommer deg... og ikke minst avanserer litt Men sleng de godtene opp i eggene og la lokket ligge litt på snei
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Ska sei husker deg med alle lysfatene ja ;p Anonymous poster hash: 7169e...b5c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Nei nei nei Anonymous poster hash: ff077...989
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Ville hatt bare de to kubbelysene pluss en lysestake og noen pynteegg på fatet. Og bort med den nittitalls serviettholderen, de kan ligge i et skap;) Anonymous poster hash: 3473f...4fc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #11 Skrevet 26. mars 2015 Dette er det beste lysfatet ditt til nå men, ja, legg snopet i et av eggene uten å legge lokket på igjen.. og de telysholderne var forferdelige.. haha Anonymous poster hash: 80691...d22
Gjest Minnieropptatt Skrevet 26. mars 2015 #12 Skrevet 26. mars 2015 På tide å skifte ut tulipanene snart kanskje?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #14 Skrevet 26. mars 2015 Herlig - IKKE slutt å komme med lysfatene dine! Jeg tenkte på deg førdagen, Nurket-mamma! Så noen lys jeg vurderte å lage lysefat med, og da tenkte jeg på deg. Kommer alltid til å tenke på deg når jeg tenker lysefat Sliter med å få lagt ut bilder, men får jeg det til skal jeg se om det blir et bilde i påsken Anonymous poster hash: 38b9c...6ec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #15 Skrevet 26. mars 2015 Ikke pent Anonymous poster hash: a9643...110
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #16 Skrevet 26. mars 2015 Seriøst også du som er så sossete!!!! Mitt inntrykk er at MTN gir litt blaffen, hun blander det eksklusive med det veldig jordnære, akkurat slik hun selv vil. Det er personlighet, mye bedre enn å kopiere alle andre Anonymous poster hash: 38b9c...6ec
LeTwinsA Skrevet 26. mars 2015 #17 Skrevet 26. mars 2015 (endret) Seriøst også du som er så sossete!!!! Mitt inntrykk er at MTN gir litt blaffen, hun blander det eksklusive med det veldig jordnære, akkurat slik hun selv vil. Det er personlighet, mye bedre enn å kopiere alle andre Anonymous poster hash: 38b9c...6ec hihi ja var bare derfor jeg fikk litt sjokk, for trodde lysfatet skulle være ekslusivt og fint, og IKKE harry og så barnslig!!! Fikk meg en god latter iallefall Endret 26. mars 2015 av LeTwinsA
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #18 Skrevet 26. mars 2015 Mitt er kjedelig; to lysegrønne kubbelys og to gule kubbelys. På hvitt fat. Anonymous poster hash: 43590...3d2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #19 Skrevet 26. mars 2015 Seriøst også du som er så sossete!!!! Mitt inntrykk er at MTN gir litt blaffen, hun blander det eksklusive med det veldig jordnære, akkurat slik hun selv vil. Det er personlighet, mye bedre enn å kopiere alle andre Anonymous poster hash: 38b9c...6ec hihi ja var bare derfor jeg fikk litt sjokk, for trodde lysfatet skulle være ekslusivt og fint, og IKKE harry og så barnslig!!! Fikk meg en god latter iallefall Det er jo fantastisk, hun startet og opprettholder en tradisjon på bim - en føljetong, rett og slett Anonymous poster hash: 38b9c...6ec
Snuppa09 Skrevet 26. mars 2015 #20 Skrevet 26. mars 2015 Jeg regner med du tuller, det lysfatet kunne vel ikke passet mindre til det image du forsøker å gi..
millemille Skrevet 26. mars 2015 #21 Skrevet 26. mars 2015 Elskeeeer lysfattrådene. Hva med litt fjær?
Fotballfluen Skrevet 26. mars 2015 #22 Skrevet 26. mars 2015 Less is more er definitivt ikke din greie! hehehe
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #23 Skrevet 26. mars 2015 Jeg elsker lysfattrådene!! Jeg suger på å lage lysfat selv...ingen interiørarkitekt-spire her altså...😄😝😁 Anonymous poster hash: 2d68f...012
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #24 Skrevet 26. mars 2015 Jeg digger deg!! Du får meg alltid til å smile :-) :-) Anonymous poster hash: 67782...8ce
Pretty woman Skrevet 26. mars 2015 #25 Skrevet 26. mars 2015 Hadde ikke hørt om påskelysfat før nå er ikke så glad i gult jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå