Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Noen av dere som har født baby som lå i seteleie? Og hadde du født før eventuelt etterpå hva var forskjellen? Ble det utført vending først? Fikk du tilbud om ks? Mange spørsmål i hode etter og fått beskjed om baby er i seteleie. Er fortsatt litt tidlig, så håper lille snur seg med hode ned til neste sjekk. Anonymous poster hash: f94b8...fc9
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Fødte min første i sete. Aldri snakk om å snu, eller få ks. Målte bekken 3 uker før termin for å sjekke om det var plass. Vannet gikk hjemme og jeg måtte derfor komme med en gang. Fikk epidural og eks antall hender oppi der for å kjenne. følte meg godt ivaretatt! Var bedre å føde uten epidural på mange måter, men hadde nok ikke født i sete uten
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Fikk ikke vending pga morkaka foran. Prøvde å føde, men endte i hasteks. Fikk beskjed om at det var 50% sjans for å ende opp med hasteks. Ble ikke direkte tilbudt planlagt ks, men de anbefalte meg å føde vaginalt. Med Nr to var jeg klar på å velge planlagt ks hvis det ble seteleie igjen. Anonymous poster hash: 19b89...8bc
Preggie Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Jeg valgte å ikke føde vaginalt i sete, til tross for at legene anbefalte det. Bare tanken gjorde meg redd. Det var ikke snakk om vending, både fordi at morkaken lå foran, og at de hadde erfaring med at babyer som blir snudd veldig ofte snur seg tilbake igjen. Hadde ett veldig fint planlagt keisersnitt, og har ikke angret på det. Denne gangen ligger babyen heldigvis rett vei og jeg skal føde vaginalt, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå