Gå til innhold

Bare jeg som fortsatt spiser Freia påskeegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sååå gode jo!

Anonymous poster hash: 95548...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suuuper gode 😉😉

Skrevet

Jeg gjør, men venter til de kommer på tilbud etter påske. I år blir det nok ekstra gode tilbud...

Anonymous poster hash: 71232...3eb
Skrevet

Hver sin smak. Jeg liker de ikke.

Anonymous poster hash: 4821a...378

Skrevet

Held meg unna fram til påske, og slår da eit slag for palmeolje på palmesøndag. Palmeolje er eit gigantisk miljøproblem, men eg er ei svak sjel.

Dessutan, den oljen vi ikkje et eller smører på oss går til produksjon av biodrivstoff, i seg sjølv ei miljøkatastrofe :(

No vart eg nedstemt, gitt :(

Skrevet

Ganske kvalmende også da, men jeg er syk og det var kun det som fristet..

Hi

Skrevet

Fra min side droppes eggene til tross for at de er farlig gode! Jeg vil ikke bidra til å støtte den skitne palmeoljeindustrien.

Synes Freia har håndtert hele palmeoljesituasjonen svært dårlig. De burde lagt seg langflate fra første øyeblikk...

Anonymous poster hash: 68503...beb

Skrevet

Jeg dropper det også. Like greit egentlig, er så latterlig dyrt uansett. Men savner den melkekremen inni eggene..! 

Anonymous poster hash: b9f4a...8c2
Skrevet

Fra min side droppes eggene til tross for at de er farlig gode! Jeg vil ikke bidra til å støtte den skitne palmeoljeindustrien.

Synes Freia har håndtert hele palmeoljesituasjonen svært dårlig. De burde lagt seg langflate fra første øyeblikk...

Anonymous poster hash: 68503...beb

Å? På hvilken måte da? De relanserte palmeoljefri Kvikk lunsj i år, etter påtrykk fra folket. Effektene er ikke mulig å lage uten palmeolje, men de bruker bærekraftig olje.

Skrevet

De er alt for dyre for min lommebok. Skal unne meg ett, eller to når de kommer på halv pris ;) 

Skrevet

Akkurat dei kaloriane brukar eg gjerne på noko anna.  Synes dei grensar til kvalmande.

Skrevet

Ikke spist d i år men skal nok 😁

Anonymous poster hash: 6cb9a...fea

Skrevet

Drøy pris ja!!

Hi

Skrevet

Tja... Når både UCSUSA, Greenpeace, WWF og Rainforrest-Alliance mener at boikott ikke er veien å gå, så tenker jeg at det nok kan være lurt å høre på dem, og heller kjøpe de produktene som inneholder sertifisert palmeolje. Freia, og Mondelez som sådan, bruker sertifisert palmeolje i de produktene hvor det fremdeles er palmeolje... 

Anonymous poster hash: b95c6...f53
Skrevet

Tror jeg har spist ett i mitt liv, aldri vært interessert i de og likte det ikke når jeg smakte det.. Og har absolutt ingen planer om å begynne nå. Det er jo så søtt at det svir på tunga, bare fett og sukker og smaker ikke konfekt en gang. Nugatti har mer dybde.

Anonymous poster hash: 3564b...a15
Skrevet

Mmmm..de er farlig gode. Flaks at prisen på de er så stiv, så slipper jeg å kjøpe de så ofte. ;)

Skrevet

Drøy pris ja!!

Hi

Hvor mye koster de?

Anonymous poster hash: 37c26...22c

Skrevet

Drøy pris ja!!

Hi

Hvor mye koster de?

Anonymous poster hash: 37c26...22c

Nille hadde dem til 29,90 per pakke for et par uker siden, ellers koster de fra det og opp til like over 50 kroner alt etter hvor man kjøper dem. 

Skrevet

Jeg synes bloggen til Tjomlid var ekkel, mannssjåvinistisk dissing av den svært unge rosabloggeren - i sånn teit "lille venn"-tone. Men han har jo rett. Palmeoljeopplegget har flere sider og det er ikke nødvendigvis boikott som er tingen her.

Utover det er eggene selvsagt usunne og horrible. Men gode, da.

Skrevet

Hadde spist dem også om det bare hadde vært palmeolje i dem😂😂

Skrevet

Rema1000 har satt ned prisen til 30,- såg jeg i dag 😍😳

Anonymous poster hash: b2af8...4dc

Skrevet

Jeg synes bloggen til Tjomlid var ekkel, mannssjåvinistisk dissing av den svært unge rosabloggeren - i sånn teit "lille venn"-tone. Men han har jo rett. Palmeoljeopplegget har flere sider og det er ikke nødvendigvis boikott som er tingen her.

Utover det er eggene selvsagt usunne og horrible. Men gode, da.

Hva var ekkelt og mannssjåvinistisk egentlig?

Skrevet

Tja... Når både UCSUSA, Greenpeace, WWF og Rainforrest-Alliance mener at boikott ikke er veien å gå, så tenker jeg at det nok kan være lurt å høre på dem, og heller kjøpe de produktene som inneholder sertifisert palmeolje. Freia, og Mondelez som sådan, bruker sertifisert palmeolje i de produktene hvor det fremdeles er palmeolje... 

Enig. Jeg spiser dem ikke selv pga allergi, men så lenge man tenker over hvor oljen faktisk kommer fra så er det ikke nødvendigvis så ille.

Anonymous poster hash: ff9aa...95b

Skrevet

Jeg spiste de ikke i fjor heller. Liker de ikke.

Anonymous poster hash: e3113...c96

Skrevet

Synes eggene smaker dritt... Men kompenserer med "et tonn" annen sjokolade...😄

Anonymous poster hash: b3037...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...