Gå til innhold

Hvilket babyteppe liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal strikke til

En venninne som ønsker seg teppe, men har fått frie tøyler og hun vil ikke se det før det er ferdig, så trenger derfor høre med dere hvilket dere liker best???

Anonymous poster hash: fa65d...0c2

post-42-174358_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyre, ikke den minste lille tvil engang.

:)

Anonymous poster hash: c8e2a...549

Skrevet

det til høyre :) 

Skrevet

Høgre:) Så deilig teppe! Minsten her brukar sitt til brøy i staden for dyne. Supert teppe som han vil ha glede av lenge!

Skrevet

Høyre her også.

Anonymous poster hash: 4f49f...ce5

Skrevet

Jeg fikk begge de to faktisk. Det til venstre i rosa og det til høyre i hvitt. Må innrømme jeg liker best det til høyre :)

Skrevet

Kjempefine!! Men d til høyre :)

Anonymous poster hash: 2377b...b36

Skrevet

2-1.jpg23-1.jpg

Disse syns jeg er fine. Det nr. 2 syns jeg er finest ensfarvet.

Anonymous poster hash: 09c49...344
Skrevet

Ser jeg går skikkelig motstrøms her, jeg syntes begge var fine, men likte best det til venstre. Men siden begge var såpass flotte, ville jeg valgt utfra mykhet på pleddet og hvor godt det holder fasongen etter bruk og vask, om du har mulighet til det.

Anonymous poster hash: df8f0...cce
Skrevet

Min baby hadde ett som likner det til venstre, strikket i ull fra Nøstebarn. Varmere, luftigere, lettere og mykere teppe har jeg aldri vært borti. Med min erfaring ville jeg uten tvil ha valgt det til venstre. Det var like godt midt på sommeren som på vinteren, veldig elastisk så det kunne tulles rundt babyen uten å ødelegge bevegelsesfriheten og så deilig at jeg selv brukte det når babyen ikke brukte det. 

Anonymous poster hash: 5460f...94f
Skrevet

Jeg synes begge er fine.

Akkurat nå sitter jeg ved siden av nøstebarnteppet jeg strikket da sønnen min ble født. Det har ligget på kontoret mitt noen år, men nå har jeg tatt det med hjem til junior. Han er så fornøyd og stolt over at han har sitt helt eget teppe, og pakker seg inn i det både når han ser film og når han leser.

Virkelig en varig glede - ser for meg at han får det med seg når han en gang flytter hjemmefra!

Anonymous poster hash: 6d716...03d

Skrevet

Venstre her også 😊

Skrevet

Venstre. Det så mykest ut😊

Skrevet

Høyre :)

Anonymous poster hash: 46a89...e67

Skrevet

Venstre. Mykt, luftig og veldig fleksibelt. Det til høyre er mer et "finteppe" mens venstre er et "bruksteppe" som passer til alle anledninger.

Anonymous poster hash: 01cf8...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...