Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har fått påvist klamydia, har samboer på 5'te året. Jeg har aldri tatt på en annen mann engang. Så... Betyr dette at han har et utro eller kan det komme av andre ting? Jeg har testet meg før og ikke hatt utslag, ifm svangerskap. Han har testet seg før og ikke hatt utslag, ifm smerter i penis. Viste seg å være noe annet/uskyldig. Anonymous poster hash: d3daf...03e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 oi...dersom dere begge har testet negativt for klamydia i løpet av tiden dere har vært sammen, og du nå plutselig har klamydia (og du sier du ikke har rørt annen mann), så er det jo logisk å tenke at han har vært ute med snoppen ja.. Anonymous poster hash: 70002...452
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Da har desverre mannen din vært utro. Anonymous poster hash: d9dde...c02
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Da har han vært utro ja:( Anonymous poster hash: e2985...722
Sint naken biltyv Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Har begge testet seg i forholdet deres? For har dere det har han et utro. Hvorfor sjekket du deg nå? Har du hatt noen mistanke om utroskap?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Mannen din har vært utro. Klamydia kan ligge latent i flere år, men det vil uansett slå ut på tester. Dersom mannen din ikke hadde klamydia når han ble testet, har han blitt smittet etter han ble testet. Siden det er en SOS, har han blitt smittet ved sex. Anonymous poster hash: abda7...374
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Har begge testet seg i forholdet deres? For har dere det har han et utro. Hvorfor sjekket du deg nå? Har du hatt noen mistanke om utroskap? Ja begge har testet seg etter at vi ble sammen. Av de årsakene jeg nevnte. Jeg etter to år, han etter tre år. Ingen mistanke egentlig, testet ifm nytt svangerskap (hurra). Anonymous poster hash: d3daf...03e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Er kun sex man får klamydia av. En eks hevdet at jeg måtte fått det fra et do, ja særlig Anonymous poster hash: 4ed45...4ab
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Mannen din har vært utro. Klamydia kan ligge latent i flere år, men det vil uansett slå ut på tester. Dersom mannen din ikke hadde klamydia når han ble testet, har han blitt smittet etter han ble testet. Siden det er en SOS, har han blitt smittet ved sex. Anonymous poster hash: abda7...374 Takk for svar. Og dette er 100% sikkert? Vil være sikker før jeg skjærer av han pikken 😂😂😂 Har også hørt at det kan ligge latent, men var usikker på om det ville slå ut på tester "som latent"... Anonymous poster hash: d3daf...03e
ærlig talt Skrevet 26. mars 2015 #10 Skrevet 26. mars 2015 Beklager, han har vært utro. Det er ikke noe å tvile på engang.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #11 Skrevet 26. mars 2015 Nei, han trenger ikke å ha vært utro!! Jeg hadde 6 uvi på 4 mnd, og i den forbinnelse tok legen en klamydiatest på meg. (Gjentatte uvi kunne nemlig være et tegn på klamydia) Jeg ga klar beskjed om at det var ikke nødvenig, for jeg hadde da hatt samme partner i 9 år, jeg har ikke vært utro og mannen har ikke vært det. (Kall meg gjerne naiv, men han hadde aldri vært utro) Uansett - da fortalte legen min meg at klamydia kan ligge å "ulme" i kroppen i mange år før det bryter ut! Ergo, enten har du hatt dette i kroppen lenge, uten at det har brutt ut. Eller så har mannen din det. Anonymous poster hash: 739b8...cef
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #12 Skrevet 26. mars 2015 Er kun sex man får klamydia av. En eks hevdet at jeg måtte fått det fra et do, ja særlig Anonymous poster hash: 4ed45...4ab Haha oralsex også? Hvis han hadde fått en happy ending på et massasjestudio feks, og dama har klamydia, vil det smitte fra hennes munn til hans pikk eller MÅ det være penetrering? Anonymous poster hash: d3daf...03e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #13 Skrevet 26. mars 2015 Har du sagt det til han?? Anonymous poster hash: 040f5...05e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #14 Skrevet 26. mars 2015 Nei, han trenger ikke å ha vært utro!! Jeg hadde 6 uvi på 4 mnd, og i den forbinnelse tok legen en klamydiatest på meg. (Gjentatte uvi kunne nemlig være et tegn på klamydia) Jeg ga klar beskjed om at det var ikke nødvenig, for jeg hadde da hatt samme partner i 9 år, jeg har ikke vært utro og mannen har ikke vært det. (Kall meg gjerne naiv, men han hadde aldri vært utro) Uansett - da fortalte legen min meg at klamydia kan ligge å "ulme" i kroppen i mange år før det bryter ut! Ergo, enten har du hatt dette i kroppen lenge, uten at det har brutt ut. Eller så har mannen din det. Anonymous poster hash: 739b8...cef Men som hun over her skriver, han fikk ikke utslag på test og det ville blitt utslag om det lå og ulmet. Han har altså fått det mens vi var sammen. Anonymous poster hash: d3daf...03e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #15 Skrevet 26. mars 2015 Ville ikke påstått rett ut at han har vært utro, i tilfelle det ikke har slått ut tidligere av annen grunn. Men fortelle han må du jo, uansett, og så kan du jo spørre han uten å beskylde. Anonymous poster hash: f15bf...91d
Villbringebringebær Skrevet 26. mars 2015 #16 Skrevet 26. mars 2015 Nei, han trenger ikke å ha vært utro!! Jeg hadde 6 uvi på 4 mnd, og i den forbinnelse tok legen en klamydiatest på meg. (Gjentatte uvi kunne nemlig være et tegn på klamydia) Jeg ga klar beskjed om at det var ikke nødvenig, for jeg hadde da hatt samme partner i 9 år, jeg har ikke vært utro og mannen har ikke vært det. (Kall meg gjerne naiv, men han hadde aldri vært utro) Uansett - da fortalte legen min meg at klamydia kan ligge å "ulme" i kroppen i mange år før det bryter ut! Ergo, enten har du hatt dette i kroppen lenge, uten at det har brutt ut. Eller så har mannen din det. Anonymous poster hash: 739b8...cef Ja det kan ligge å "ulme" i kroppen i årevis uten å gi korn symptomer, men tar man da en test selv helt uten symptomer VIL den slå ut som positiv. Du hadde muligens ikke testet deg etter du ble sammen med ny praten eg derfor hatt det i årevis og fått det fra en annen en partneren. I dette tilfelle derimot har jo begge testet seg, fått negativt og lå får hi positiv og da har mannen vært utro garantert!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #17 Skrevet 26. mars 2015 Mannen din har vært utro. Klamydia kan ligge latent i flere år, men det vil uansett slå ut på tester. Dersom mannen din ikke hadde klamydia når han ble testet, har han blitt smittet etter han ble testet. Siden det er en SOS, har han blitt smittet ved sex. Anonymous poster hash: abda7...374 Takk for svar. Og dette er 100% sikkert? Vil være sikker før jeg skjærer av han pikken Har også hørt at det kan ligge latent, men var usikker på om det ville slå ut på tester "som latent"...Anonymous poster hash: d3daf...03e Det vil uansett slå ut på tester, selv om man ikke har symptomer (dvs ligge latent). Det kan være en liten mulighet at prøven din kan ha vært falsk positiv. Diagnositikken pånklamydia er sensitiv, så det kan skje at prøver er positive, mens pasienten er negativ. Hadde tatt en ny test før behandling av klamydia, for å være 100% sikker.. Hva sier mannen din da? Anonymous poster hash: abda7...374
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #18 Skrevet 26. mars 2015 Nei, han trenger ikke å ha vært utro!! Jeg hadde 6 uvi på 4 mnd, og i den forbinnelse tok legen en klamydiatest på meg. (Gjentatte uvi kunne nemlig være et tegn på klamydia) Jeg ga klar beskjed om at det var ikke nødvenig, for jeg hadde da hatt samme partner i 9 år, jeg har ikke vært utro og mannen har ikke vært det. (Kall meg gjerne naiv, men han hadde aldri vært utro) Uansett - da fortalte legen min meg at klamydia kan ligge å "ulme" i kroppen i mange år før det bryter ut! Ergo, enten har du hatt dette i kroppen lenge, uten at det har brutt ut. Eller så har mannen din det. Anonymous poster hash: 739b8...cef Ja det kan ligge å "ulme" i kroppen i årevis uten å gi korn symptomer, men tar man da en test selv helt uten symptomer VIL den slå ut som positiv. Du hadde muligens ikke testet deg etter du ble sammen med ny praten eg derfor hatt det i årevis og fått det fra en annen en partneren. I dette tilfelle derimot har jo begge testet seg, fått negativt og lå får hi positiv og da har mannen vært utro garantert! Ok, da beklager jeg. Jeg tok feil der 😊 Hdde ikke klamydia, hedigvis! og fikk bukt med uvi. Endelig! 😊 Anonymous poster hash: 739b8...cef
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #19 Skrevet 26. mars 2015 Nei, han trenger ikke å ha vært utro!! Jeg hadde 6 uvi på 4 mnd, og i den forbinnelse tok legen en klamydiatest på meg. (Gjentatte uvi kunne nemlig være et tegn på klamydia) Jeg ga klar beskjed om at det var ikke nødvenig, for jeg hadde da hatt samme partner i 9 år, jeg har ikke vært utro og mannen har ikke vært det. (Kall meg gjerne naiv, men han hadde aldri vært utro) Uansett - da fortalte legen min meg at klamydia kan ligge å "ulme" i kroppen i mange år før det bryter ut! Ergo, enten har du hatt dette i kroppen lenge, uten at det har brutt ut. Eller så har mannen din det. Anonymous poster hash: 739b8...cef Ja det kan ligge å "ulme" i kroppen i årevis uten å gi korn symptomer, men tar man da en test selv helt uten symptomer VIL den slå ut som positiv. Du hadde muligens ikke testet deg etter du ble sammen med ny praten eg derfor hatt det i årevis og fått det fra en annen en partneren. I dette tilfelle derimot har jo begge testet seg, fått negativt og lå får hi positiv og da har mannen vært utro garantert! Ok, da beklager jeg. Jeg tok feil der 😊 Hdde ikke klamydia, hedigvis! og fikk bukt med uvi. Endelig! 😊 Anonymous poster hash: 739b8...cef
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #20 Skrevet 26. mars 2015 Har du sagt det til han?? Anonymous poster hash: 040f5...05e Nix Anonymous poster hash: d3daf...03e
Villbringebringebær Skrevet 26. mars 2015 #21 Skrevet 26. mars 2015 Nei, han trenger ikke å ha vært utro!! Jeg hadde 6 uvi på 4 mnd, og i den forbinnelse tok legen en klamydiatest på meg. (Gjentatte uvi kunne nemlig være et tegn på klamydia) Jeg ga klar beskjed om at det var ikke nødvenig, for jeg hadde da hatt samme partner i 9 år, jeg har ikke vært utro og mannen har ikke vært det. (Kall meg gjerne naiv, men han hadde aldri vært utro) Uansett - da fortalte legen min meg at klamydia kan ligge å "ulme" i kroppen i mange år før det bryter ut! Ergo, enten har du hatt dette i kroppen lenge, uten at det har brutt ut. Eller så har mannen din det. Anonymous poster hash: 739b8...cef Ja det kan ligge å "ulme" i kroppen i årevis uten å gi korn symptomer, men tar man da en test selv helt uten symptomer VIL den slå ut som positiv. Du hadde muligens ikke testet deg etter du ble sammen med ny praten eg derfor hatt det i årevis og fått det fra en annen en partneren. I dette tilfelle derimot har jo begge testet seg, fått negativt og lå får hi positiv og da har mannen vært utro garantert! Ok, da beklager jeg. Jeg tok feil der 😊 Hdde ikke klamydia, hedigvis! og fikk bukt med uvi. Endelig! 😊 Anonymous poster hash: 739b8...cef Så bra! Hvordan klarte du det? Jeg er nå på 3 antibiotika kur. Hadde også i julen, høsten og sommeren.. Har det omtrent kronisk. Nå har jeg laget meg en grusomt sur Tranbær smoothie.. Jeg blir gal! Hva hjalp for deg? Trimetoprim, selexid og amocillin hjelper ikke. Jeg er visst ressistent :/
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #22 Skrevet 26. mars 2015 Ville ikke påstått rett ut at han har vært utro, i tilfelle det ikke har slått ut tidligere av annen grunn. Men fortelle han må du jo, uansett, og så kan du jo spørre han uten å beskylde. Anonymous poster hash: f15bf...91d Har jeg da ikke planer om heller Anonymous poster hash: d3daf...03e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #23 Skrevet 26. mars 2015 Det kan jo hende, selv om det ikke er så sannsynlig, at en av dere fikk et falskt negativt resultat første gangen. Men du må nok bare snakke med mannen din om det. Anonymous poster hash: f15bf...91d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #24 Skrevet 26. mars 2015 Mannen din har vært utro. Klamydia kan ligge latent i flere år, men det vil uansett slå ut på tester. Dersom mannen din ikke hadde klamydia når han ble testet, har han blitt smittet etter han ble testet. Siden det er en SOS, har han blitt smittet ved sex. Anonymous poster hash: abda7...374 Takk for svar. Og dette er 100% sikkert? Vil være sikker før jeg skjærer av han pikken Har også hørt at det kan ligge latent, men var usikker på om det ville slå ut på tester "som latent"...Anonymous poster hash: d3daf...03e Det vil uansett slå ut på tester, selv om man ikke har symptomer (dvs ligge latent). Det kan være en liten mulighet at prøven din kan ha vært falsk positiv. Diagnositikken pånklamydia er sensitiv, så det kan skje at prøver er positive, mens pasienten er negativ. Hadde tatt en ny test før behandling av klamydia, for å være 100% sikker.. Hva sier mannen din da? Anonymous poster hash: abda7...374 Har ikke tatt det opp enda, orker ikke så lenge barnet er våkent Anonymous poster hash: d3daf...03e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #25 Skrevet 26. mars 2015 Nei, han trenger ikke å ha vært utro!! Jeg hadde 6 uvi på 4 mnd, og i den forbinnelse tok legen en klamydiatest på meg. (Gjentatte uvi kunne nemlig være et tegn på klamydia) Jeg ga klar beskjed om at det var ikke nødvenig, for jeg hadde da hatt samme partner i 9 år, jeg har ikke vært utro og mannen har ikke vært det. (Kall meg gjerne naiv, men han hadde aldri vært utro) Uansett - da fortalte legen min meg at klamydia kan ligge å "ulme" i kroppen i mange år før det bryter ut! Ergo, enten har du hatt dette i kroppen lenge, uten at det har brutt ut. Eller så har mannen din det. Anonymous poster hash: 739b8...cef Ja det kan ligge å "ulme" i kroppen i årevis uten å gi korn symptomer, men tar man da en test selv helt uten symptomer VIL den slå ut som positiv. Du hadde muligens ikke testet deg etter du ble sammen med ny praten eg derfor hatt det i årevis og fått det fra en annen en partneren. I dette tilfelle derimot har jo begge testet seg, fått negativt og lå får hi positiv og da har mannen vært utro garantert! Ok, da beklager jeg. Jeg tok feil der 😊 Hdde ikke klamydia, hedigvis! og fikk bukt med uvi. Endelig! 😊 Anonymous poster hash: 739b8...cef Så bra! Hvordan klarte du det? Jeg er nå på 3 antibiotika kur. Hadde også i julen, høsten og sommeren.. Har det omtrent kronisk. Nå har jeg laget meg en grusomt sur Tranbær smoothie.. Jeg blir gal! Hva hjalp for deg? Trimetoprim, selexid og amocillin hjelper ikke. Jeg er visst ressistent :/ Fikk bare gjentatte antibiotika kurer. Mener å huske det var trimotiprimen (eller hva den nå heter😉) som tok knekken. Ellers mp jeg veldig nøye med å presse ut ALL urin når jeg er på do. Så når jeg er ferdig, venter jeg i ca 20 sek. Og så presser jeg skikkelig. Da kommer det alltid mer urin. Lykke til og god bedring 😊 Anonymous poster hash: 739b8...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå