Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Babyen vår på snart 11 mnd får fremdeles 2 flasker nan mellom kl 21 og 03...vi har ventet litt med avvenning i håp om at hun bare slutter av seg selv. Hvordan gå frem? Gi vann eller bare smokken? Anonymous poster hash: bd741...93d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Du vann vanne ut morsmelkerstatningen slik at den metter mindre, altså ha oppi færre ant skjeer med nan i forhold til vann. Det gjorde vi, til slutt drakk hun 180 ml vann med kun 1 skje nan. Og sovna like herlig etterpå. Da visste vi at hun ikke var sulten i allefall. Så da tok vi kampen og gikk over til kun vann og deretter bare smokk. Tok vel en drøy uke, men verst de 2-3 første nettene. Anonymous poster hash: cad3f...08c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Andre? Hi Anonymous poster hash: bd741...93d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Vi sluttet da barnet var 10 måneder. Når hun våknet forklarte vi at det var natta og at hun måtte sove videre. Ble litt sutring men sovnet fort igjen. Etter tre dager (kun siste kvelden som var krise) så sov hun endelig rundt. Fikk ingen service på natten, hverken flaske, smokk eller sang. Siste kvelden gråt hun en del og da holdt vi henne til hun roet seg og var inne på rommet til hun sovnet. Går sikkert lettere å bruke lang tid og bytte ut melk med vann og så kutte ned på det, men for oss er det bare å utsette "kampen" så vi tok snarveien. Anonymous poster hash: cf0ac...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå