Gå til innhold

Om du hadde barn på 2, 5 og 8 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ville du sett at barnas venner ble hentet om kvelden da ? Er kl 19 for sent å hente en som er på besøk hos den eldste av barna? 

Anonymous poster hash: 87ce3...f83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 er ok synes jeg, men ikke senere enn det.

Men om du ønsker at barna skal hentes tidligere må du jo bare si fra om det. :-)

Skrevet

Jeg har bare to da, på 3 og 7. Eldstes venner kan godt hentes 19-19.30 men ikke hver dag... ;-) Er det snakk om flere ganger i uka så ville jeg nok satt grensa til 18.30 pga yngre søsken. Da måtte også alt av lekser osv være unnagjort.

Anonymous poster hash: 26fcc...29c

Skrevet

Kl 19 henter jeg eldste ,hun er 9

Henter hun på 5 kl 18

Syns det er en grei tid at andre henter sine håpefulle også.

Sommerferie ol blir det gjerne senere :)

Men du må jo gi beskjed om hva som passer for deg :)

Skrevet

Takk.

Jeg har et barn som er ute på besøk nemlig og jeg har tenkt å hente kl sju. Men han pleier kun være hos andre venner som ikke har småsøsken så tiden har liksom ikke vært noe tema før han dro til denne vennen. 

Anonymous poster hash: 87ce3...f83
Skrevet

Jeg har bare en sønn på 3.5 år  da,å hadde villet at forereldrene skulle hentet barnet sitt senest 18.30 ettersom gutten min skal i seng til 19.00

Anonymous poster hash: 56c12...5dd
Skrevet

Kl 1830. Fordi her er det i seng kl 19.

Anonymous poster hash: 12d4a...3fb

Skrevet

Har en som fyller straks 8 år. Vanlige at de blir hentet kl 19. Har og en 10 åring, de er gjeng hos hverandre til rundt kl 20 på hverdager, lengre enn sommeren

Anonymous poster hash: aa650...237

Skrevet

18:30- Da er det tannpuss, og stell for kvelden. Seng kl 19. Vil helst at andre barn hentes før det begynner.

Anonymous poster hash: fd3cc...8db
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer ann på hvem som er på besøk. Noen er her til 20 og det er helt gull, andre er jeg glad blir henta kl 18

Skrevet

Vi har barn på 2, 5 og 9 år. Hvis han eldste har besøk må de gå hjem kl 19. De kunne nok vært her til 19.30, men minsten legger seg i den tiden og da synes jeg det er greit at det er rolig i huset.

Anonymous poster hash: 02cee...68b

Skrevet

Ikke senere enn 19. Har barn på 5 og 8 og innen 19 pleier vi å hente eller si at andre kan hente hos oss.

Anonymous poster hash: b8341...38a

Skrevet

Før leggetiden til eldste. Det varierer jo en del når det er.

Men jeg bruker jo å kommunisere om slike ønsker, det fungerer veldig greit.

Anonymous poster hash: e513d...1e2
Skrevet

I vårt nabolag er 19 vanlig for 7-8 åringene. På sommeren kan det strekkes.

Skrevet

Men legger til at dersom du ønsker ro i huset før den tid fordi det da er lettere å legge de minste, så er det jo du som bestemmer besøkstiden. Gjør det klart for de som skal hente at de henter f.eks halv sju istedet, eller send de hjem dersom de går selv.

Skrevet

hihi noen unger må vi sende hjem før vi legger småsøsken, etter episoder alle Jeg: "Nå skal jeg legge xx, så da må dere vente oppe i stuen og ikke forstyrre oss mens vi legger...." så hører jeg storebror si: "Nei ikke gå ned på rommet nå.... "Også kommer venne stormende inn på rommet og maser om ting som fint kunnet vente. 

Etter noen slike episoder : "kom å hent ungen din 18, for jeg skal legge smpsøsken"

Andre unger som hører etter kan fint være her så lenge de vil / får lov av foreldre :) :) 

Anonymous poster hash: 93ea8...41d
Skrevet

Kl 19:00 er den uskrevne regelen blandt våre venner.

De minste på 4 legger seg en time før eldstemann, så de er pysjet, pusset, stelt og klar til å køye så snart besøket er ute av døren.

Anonymous poster hash: ea0f7...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...