Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Noen erfaringer? Har hørt det kan bli veldig smertefult :-/ Anonymous poster hash: e6056...cea
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Det har jeg gjort og det var så vondt at jeg trodde det skulle klikke for meg. Anonymous poster hash: cd75f...97b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Det har jeg gjort, da jeg måtte rotfylle noen tenner som barn. Har aldri hatt problemer pga det. Mine rotfyllinger er ikke pga karies, men tror ikke det spiller noen rolle. Min far er pilot, og har flere rotfyllinger, aldri hørt det har vert et problem. Anonymous poster hash: 6328a...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå